موضوعات داغ

مهارت بیشتر برای سامورایی ژاپنی؛ معرفی سوبارو BRZ مدل 2019

عکس مطلب اول
سوبارو از یک نسخه ارتقا یافته از BRZ در ژاپن رونمایی کرده است. با اینکه این خودرو به هفتمین سالگرد خود نزدیک می شود ولی با وجود فروش کمی که داشته است هنوز فراموش نشده است. البته به روز رسانی های انجام شده جزئی هستند و احتمالا اکثر خریداران متوجه آنها نمی شوند.
طبق گفته سوبارو، آیرودینامیک این مدل BRZ بهبود یافته است زیرا به باله های جدیدی مجهز شده است که آشفتگی جریان هوا در قسمت عقب بدنه را خنثی می کنند. مهندسان سوبارو ضربه گیرهای ارتقا یافته برای این خودرو نصب کردند که تعادل و کنترل پذیری آن را افزایش می دهند. علاوه بر اصلاحات فوق، سوبارو BRZ RA-Racing که مخصوص بازار ژاپن است از کمربندهای ایمنی جدید و میله واژگونی تقویت شده برخوردار می شود.
مدل جدید BRZ از موتور آشنای 4 سیلندر 2.0 لیتری تنفس طبیعی نیرو می گیرد که 204 اسب بخار قدرت و 212 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس استاندارد این خودرو 6 دنده دستی است ولی می توان گیربکس 6 دنده اتوماتیک نیز برای آن سفارش داد.
در ژاپن قیمت مدل پایه BRZ R بدون احتساب مالیات 22.238 دلار است و گران ترین مدل آن STI Sport با گیربکس اتوماتیک است که 29.815 دلار قیمت دارد.
با اینکه سوبارو برای به روز رسانی BRZ وقت صرف کرده است ولی این خودروساز پیش بینی می کند که فروش ماهیانه BRZ در بازار ژاپن فقط حدود 160 دستگاه باشد. شرایط در بازار امریکا بسیار بهتر است زیرا سال گذشته سوبارو 4131 دستگاه BRZ در امریکا به فروش رساند. با این حال، این رقم هنوز کمتر از فروش 6846 دستگاه تویوتا GT86 در بازار امریکا است.
تویوتا هم اکنون از GT86 مدل 2019 رونمایی کرده است که شامل یک نسخه ویژه TRD جدید است. این خودرو به اجزایی برای بهبود عملکرد مجهز شده است که شامل ترمزهای برمبو، ضربه گیرهای SACHS و رینگ های آلیاژی 18 اینچی منحصر به فرد همراه با تایرهای تابستانی میشلین پایلوت اسپرت 4 است.

سوبارو BRZ مدل 2019

سوبارو BRZ مدل 2019


سوبارو BRZ مدل 2019

سوبارو BRZ مدل 2019

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/27
دوستان یه سوال
اینو تویوتا جی تی86 چرا یکی هستن؟؟چرا این با دوتا اسم مختلف ساخته میشه؟؟کسی میدونه توضیح بده
1397/6/29
این محصول مشترک هستش که طی همکاری بین این دو شرکت ساخته شده.تویوتا این خودرو رو توسط زیر مجموعه خودش یعنی سایون به نام Scion FR-Sمعرفی کرد که بعد از تصمیم منحل کردن سایون این خودرو بنام تویوتا جی تی 86 عرضه شد.یعنی اگه حساب کنیم این خودرو سه اسم داره .سوبارو هم که بنام خودش.درباره تفاوت هم سیستم تعلیق این دو خودرو تفاوت داره.از طرفی تو فیس لیفت هایی که بعدا توسط دو کمانی انجام شد چهره هاشون هم به مرور تغییر کرد.در ضمن سوبارو چند بار مدلای ویژه از این ماشین تولید کرده مثل brz tsکه سال 2013 واسه بازار ژاپن زد.تغیراتی که در سال 2014 انجام داد و یا Brz hyper blueدر سال 2015و brz soa 50 در سال 2018.در ضمن یوتوضیحی درباره اسمش بدم brz مخفف Boxer engine.Rear-wheel drive .and Z standing for the zenithاست