موضوعات داغ

مشخصات و قیمت مدل های مختلف نیسان ایکس تریل 2019

عکس مطلب اول
نیسان قیمت و جزئیات مدل های مختلف ایکس تریل مدل 2019 را اعلام کرد که همچنان پرفروش ترین محصول نیسان است. این خودرو در بازار امریکا با نام روگ شناخته می شود.
البته انتظار تغییرات عمده ای در این خودرو نداشته باشید زیرا نیسان به جای این کار، بعضی از آپشن های پکیج های جدید را از نو ساماندهی کرده است و به این ترتیب ایکس تریل مدل 2019 اولین مدل نیسان است که به مجموعه سیستم های ایمنی فعال Nissan Safety Shield 360 (سپر ایمنی 360) مجهز می شود که شامل سیستم ترمز اضطراری خودکار با قابلیت شناسایی عابرین پیاده، سیستم اخطار نقاط کور، سیستم هشدار درباره خودروهای عبوری از پشت، سیستم اخطار خروج از لاین، نور بالای تطبیقی و سیستم پارک خودکار با دنده عقب است.
می توان پکیج جدید Special Edition را برای مدل های S ایکس تریل سفارش داد که امکانات آن شامل رینگ های آلیاژی 17 اینچی، آینه های جانبی گرمکن دار همراه با چراغ های راهنمای LED جاسازی شده داخل آینه ها، غربیلک فرمان و دسته دنده با پوشش چرمی، صندلی های جلو مجهز به سیستم گرمایش و مجموعه تزئینات کرومی است.
پکیج پرمیوم نیز برای مدل های SV ایکس تریل قابل سفارش است که امکانات آن شامل رینگ های آلیاژی 18 اینچی، فناوری رانندگی نیمه خودران ProPilot و ترمز دستی برقی است.
تمام مدل های 2019 نیسان ایکس تریل مجهز به سیستم هشدار برای چک کردن صندلی عقب قبل از ترک خودرو، سیستم سرگرمی Nissan Connect با صفحه نمایش 7.0 اینچی همراه با اپلیکیشن های اندروید اتو و اپل کار پلی هستند.
مانند گذشته، نیسان ایکس تریل 2019 از یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی نیرو می گیرد که 170 اسب بخار قدرت و 237 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که مجهز به گیربکس ضریب پیوسته CVT Xtronic است. خریداران می توانند این خودرو را با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو یا 4 چرخ محرک انتخاب کنند. مصرف سوخت ایکس تریل با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو کم تر است و در شهر، بزرگراه و سیکل ترکیبی به ترتیب 9.05، 7.13 و 8.11 لیتر در 100 کیلومتر سوخت مصرف می کند.
خریداران در ایالت های غربی، شمال غربی، مناطق کوهستانی و ایالت های ساحلی اقیانوس اطلس از نسخه هایبرید ایکس تریل نیز بهره مند می شوند. قدرت ترکیبی پیشرانه هایبرید این خودرو 176 اسب بخار است و این مدل را نیز می توان هم با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو و هم با سیستم 4 چرخ محرک انتخاب کرد.
قیمت نیسان ایکس تریل مدل 2019 از 25.795 دلار شروع می شود که شامل 995 دلار کرایه حمل و هزینه پردازش سفارش است و قیمت ایکس تریل هایبرید مدل 2019 از 28.595 دلار شروع می شود.

نیسان ایکس تریل مدل 2019

نیسان ایکس تریل مدل 2019


چراغ راهنمای LED داخل آینه جانبی

چراغ راهنمای LED داخل آینه جانبی

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد