موضوعات داغ

خداحافظی شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو

عکس مطلب اول
محسن بهرامی ارض اقدس عضو شورای رقابت اظهار داشت: از این پس شورای رقابت فقط چارچوب قیمت گذاری خودروهای داخلی و خودروهایی که مصداق انحصارو تسلط در بازار هستند را در بازار به ستاد تنظیم بازار ارائه می‌دهد و از این پس قیمت گذاری این خودروها بر عهده ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت است.
وی در ادامه افزود: شورای رقابت خودروهایی که دارای قیمت های مسلط و بازار انحصاری و وضعیت تهاجمی و برخی از خودروهای زیر 45 میلیون تومان دو شرکت خودروسازی بزرگ کشور را مشمول قیمت گذاری شورای رقابت کرده بود که سهمی 85 درصدی در بازار داشتند، اما با افزایش قیمت ها تعداد زیادی از خودروها از فهرست قیمت گذاری شورای رقابت خارج شدند.
وی در پایان تصریح کرد: شورای رقابت بعد از اعلام نرخ پایه ارز، میزان ارزبری خودروهای تولید داخل و نرخ تورم بخشی توسط بانک مرکزی، سرعت دامنه تغییر قیمت ها و خودروهایی که مصداق تسلط و انحصار در بازار هستند را به ستاد تنظیم بازار ارائه می‌کند و این ستاد اگر افزایش قیمت خودروها را لازم بداند مجوز آن را برای افزایش به سازمان حمایت می‌دهد اما میزان افزایش قیمت خودروها در سازمان حمایت تعیین خواهد شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/11
کی سلام گفته بود که حالا خداحافظی میکنه؟ چیزی که از اول معلوم بود عروسک خیمه شب بازی بود برای توجیه چپاول غارتگران
1397/7/11
چه با شورای رقابت چه بی آن... هروقت توانستید با خودروهای خارجی رقابت کنید، میتوانید درخواست افزایش قیمت دهید... خداوکیلی یک پراید یا... از فاصله ۴متری نگاهش کنید. چند وقت آقای مسئول این ماشینو داشته باش و مستمر استفاده کن .بعد ببین واقعا ۲۰ میلیون پول مفت رو به این لگن میدی؟ پول زحمت کشی نه ها... همون پول مفتی که میگیری هم نمیدی به این آشغال...
1397/7/11
هروقت توانستید با خودروهای خارجی رقابت کنید، میتوانید درخواست افزایش قیمت دهید... خداوکیلی یک پراید یا... نگاهش کنید. چند وقت آقایان مسئول این ماشینو داشته باشید و مستمر استفاده کنید .بعد ببین واقعا ۲۰ میلیون پول مفت رو به این لگن میدی؟ پول زحمت کشی نه ها... همون پول مفت که میگیری هم نمیدی به این آشغالها...
1397/7/12
شورای رقابت از همون اولش هم یک اشتباه بزرگ بود که الان گندش در اومد ! قیمت گذاری دستوری باشه یا نباشه، قیمت ها خودروها آزاد بشه یا نشه، وقتی من توانایی خرید خودرو رو به علت شاهکارهای مسئولین محترم نداشته باشم و خودرو نخرم تمام نقشه های شما نقشه بر آبه ! حالا هی بزنید توی سر و کله هم و اوضاع رو بدتر کنید !!!