موضوعات داغ

وقتی کیا همگان را شوکه می کند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نسخه‌ی برقی کیا نیرو 2019 یکی از جدیدترین محصولات در بازار خودروهای برقی است و مشخصات قابل توجهی نیز دارد. کیا نیرو EV انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 64 کیلووات ساعتی از نوع لیتیوم-یون تامین می کند و توانسته رکورد جالبی را نیز در زمینه شعاع حرکتی ثبت کند و این در حالی است که روند تولید خودروهای برقی در میان خودروسازان آلمانی به کندی پیش می رود و از نظر شعاع حرکتی نیز محصولات آلمانی توانایی رقابت با تسلا را ندارند. با این وجود اما گروه کیا هیوندای توانسته است تا محصولات خوبی را با شعاع حرکتی قابل توجه و قیمت بسیار رقابتی روانه بازار کند.
چنین چیزی نشان دهنده این است که در بازار آینده خودروهای برقی، این شرکت جایگاه مهمی خواهد داشت. کیا نیروی برقی یا همان EV در جدیدترین تست ها توانسته است به برد 385 کیلومتری با یک بار شارژ دست پیدا کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر کیا نیرو نیز با موتور برقی 7.8 ثانیه است که عدد خوبی به نظر می رسد و این خودرو را در زمینه خودروهای سریع قرار می دهد. بنابراین برای افرادی که توانایی خرید تسلا را ندارند، کیا نیرو بهترین گزینه حساب می شود.
گروه کیا هیوندای توانسته کار خود را در بازار خودروهای برقی با محصولاتی دارای شعاع حرکتی بالا، قدرت مناسب و قیمت پایین آغاز کند که این را باید شروعی قدرتمند برای این خودروساز عنوان کرد.
موتور کیا نیرو همچنین توانایی تولید 201 اسب بخار قدرت و 394 نیوتن متر گشتاور را دارد. با این قدرت، کیا نیرو شروع حرکت سریعی دارد و شتاب گیری آن در سرعت های بالا نیز قابل قبول است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/13
عالی ترین ماشین هیبرید پورشه میشل