موضوعات داغ

آمریکایی ها از جعبه دنده دستی محروم می شوند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خبرهای رسیده حاکی از این است که مدل جدید بی ام و M3 دیگر با گیربکس دستی به تولید نخواهد رسید و اگر هم با گیربکس دستی تولید شود، تنها مدل اتوماتیک آن در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.
بنابر اعلام بی ام و، این مدل جدید که در پاریس رونمایی شده است تنها در برخی مدل های 4 سیلندر با گیربکس دستی قابل سفارش است.
در بازار آمریکا مدل 330i عرضه خواهد شد که به موتور 2 لیتری تویین توربو با قدرت 255 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر مجهز است و از یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک برخوردار است. مدل دیگر M340i است، این مدل از یک موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی با قدرت 382 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن متر استفاده می کند و تنها با گیربکس اتوماتیک به بازار خواهد آمد.
در مورد عدم استفاده از گیربکس دستی در M3 جدید نمی توان به صورت 100 درصد اظهار نظر کرد چون برخلاف AMG که گیربکس های دستی را به طور کامل کنار گذاشته است اما ام پاور علاقه زیادی به این گیربکس ها دارد و با وجود اینکه بیشتر مشتریان، گیربکس های دوبل کلاچ را انتخاب می کنند اما بی ام و سعی کرده است تا مدل های دنده دستی را نیز به خریداران عرضه کند.
بی ام و اعلام کرده است که حتی اگر گیربکس دستی در سری 3 جدید عرضه شود مدل اتوماتیک این خودرو عملکرد بهتری داشته و سریع تر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد