موضوعات داغ

آیا ریچارد هموند از گرند تور می رود؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تقریبا تمامی خودرودوستان و حتی افرادی که علاقه ای به خودرو ندارند، با سه شخصیت محبوب و مجریان سابق برنامه تخت گاز آشنا هستند. ریچارد هموند، جیمز می و جرمی کلارکسون از سال 2002 در مجموعه تخت گاز با یکدیگر همکار بوده اند و تبدیل به یک تیم دوست داشتنی شده اند. این سه نفر توانایی ارایه اطلاعات خودرویی در قالبی بسیار شاد و جذاب را دارند و برای بینندگان، غیر ممکن است تا یکی از اعضای این تیم را بدون دیگری ببینند.
ریچارد هموند پیوند بین خود و دو هم تیمی دیگرش را، شبیه به یک پیوند شیمیایی توصیف می کند و اعتقاد دارد وجود هر سه نفر در کنار یکدیگر باعث می شود تا طرفداران در محل های مختلفی که آن ها را می بینند، به سمتشان هجوم ببرند. با این وجود، این همراهی طولانی مدت و سفرهای فراوان، گاهی اوقات باعث می شود تا بین دوستان فاصله افتد و در مورد این سه تن نیز قضیه فوق صدق می کند.
این مساله با بالا رفتن سن تشدید می شود و حال ریچارد هموند 48 ساله نگران آن است که چگونه این سه تن می توانند در ادامه برنامه ها، یکدیگر را تحمل کنند. همچنین این تیم در طی سالهای گذشته چالش های زیادی را پشت سر گذاشته اند، از خروج از تخت گاز تا راه اندازی گرند تور تحت نظر آمازون و فیلمبرداری دو فصل کامل از این مجموعه، که همراه با اتفاقات فراوان بوده است.
با این حال، ریچارد می گوید که هیچ مشکلی برای گزارش دادن وجود ندارد، فیلمبرداری برای فصل سوم با تمام قوا ادامه دارد، و این تیم تاکنون به نقاط مختلفی از دنیا همچون چین، مغولستان و ایالات متحده سفر کرده اند. ممکن است این فصل از گرند تور آخرین فصل از این برنامه باشد، پس آن ها تمام تلاش خود را برای ارایه بهترین برنامه به کار خواهند بست. روند طولانی تولید هر فصل از مجموعه گرند تور، موجب شده که هموند تمایل زیادی به خروج از پروسه تولید و برگشتن به خانه داشته باشد. جایی که او می تواند مدرسه رفتن فرزندانش را مشاهده کرده و با همسرش زندگی آرامش بخشی را تجربه کند. روند بازگشت ریچارد هموند به خانه در طی دوران ضبط فصل سوم گرند تور، نسبت به دو فصل پیشین افزایش داشته است.

ریچارد هموند و برنامه آشپزی جدیدش

ریچارد هموند و برنامه آشپزی جدیدش



حوادث سنگینی که برای ریچارد هموند اتفاق افتاده نیز بخش دیگری از تمایل وی برای بازنشستگی و فعالیت در حرفه های سبک تر را شامل می شود. نخستین بار در سال 2006 بود که وی یک تصادف جدی را تجربه کرد که فعالیت حرفه ای او را تا مدتی تحت تاثیر قرار داد. تصادف او با خودروی ریمک نیز یکی از شدیدترین اتفاقاتی بوده که در دوران حرفه ای وی رخ داده است. او هیچ گاه تصور نمی کرده که بتواند با وجود این حوادث، به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهد. این حوادث و پیامد های ناشی از آن، موجب شده اند که وی تمایل به فعالیت در برنامه های تلویزیونی کم هیجان تر داشته باشد. وی اخیرا در یک برنامه تلویزیونی آشپزی ایفای نقش کرده که از دوم نوامبر در انگلستان پخش خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد