موضوعات داغ

فروش وکالتی ممنوع؛ هشدار ایران خودرو به مشتریان

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به گفته معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شركت ایران خودرو، خرید و فروش حواله خودروهايی كه در قرارداد آنها امكان صلح وجود ندارد غیر قانونی است.
مصطفی خان كرمی در مصاحبه با خبرگزاری ها در این باره توضیح داد که غیرقانونی بودن خرید و فروش حواله خودروهایی که در قرار داد آن ها امکان صلح وجود ندارد بارها توسط ایران خودرو عنوان شده و اگر برخی افراد بدون توجه به این هشدارها همچنان اقدام به خرید و فروش خودروهای مذکور از طریق دفاتر ثبت اسناد رسمی و ارايه وكالت نامه می کنند بدانند که در آینده قطعا دچار مشکل خواهند شد.
وی عنوان کرد که از نظر ایران خودرو تنها افرادی به عنوان مشتری شناخته می شوند که در طرح های فروش این شركت ثبت نام كرده و متن قرارداد به نام آنها ثبت شده باشد و در صورتی که احتیاج به پیگیری و حضور مشتری باشد این افراد ثبت نام کننده هستند که به ایران خودرو فراخوانده می شوند نه کسانی که وکالتنامه در اختیار دارند.
خان كرمی در پایان توضیح داد که هدف ایران خودرو تنها جلوگیری از حضور دلالان و افزایش واسطه گری است و امیدواریم بتوانیم كه با به كار بستن این اقدامات، بخشی از نیاز مشتریان حقیقی و مصرف كنندگان نهايی را تامین كنيم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد