موضوعات داغ

به یاد ون های تاکسی سبز رنگ؛ میتسوبیشی دلیکای جدید معرفی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
ششمین نسل از خودروی ون دلیکا با نام D:5 دلیکا توسط میتسوبیشی رونمایی شد. میتسوبیشی سال گذشته مدلی مفهومی از این خودرو را با نام دلیکا کانسپت معرفی کرده بود. D:5 دلیکا جدید خودرویی مابین مینی ون ها و شاسی بلند ها است و به همین خاطر احتمال می‌رود که از شاسی مشترکی با مدل اوتلندر برخوردار باشد.
طراحی بیرونی D:5 دلیکا کاملا متفاوت و تشکیل شده از حجم های درشت است و ارتفاع از سطح زمین بالایی مشاهده می شود. میتسوبیشی جلو پنجره جدید محصولات خود را هم در D:5 دلیکا به نمایش گذاشته است.

میتسوبیشی دلیکا

میتسوبیشی دلیکا

چراغ های جلو طراحی نازکی دارند و در پایین آنها که چراغ های روشنایی در روز از نوع LED که به صورت عمودی طراحی شده اند دیده می شوند.
با بازکردن درهای دلیکا فضای جا داری مشاهده می شود که می تواند 6 سرنشین را به راحتی درون خود جای دهد. چیدمان داخل این خودرو به صورت سه ردیف صندلی است. در وسط داشبورد یک نمایشگر تبلت مانند برای سیستم مالتی مدیا به چشم می خورد و در دو سمت آن خروجی های سیستم ایرکاندیشن کار گذاشته شدند. در پایین صفحه نیز کنترلرهای مربوط به سیستم تهویه مطبوع قرار دارند.

میتسوبیشی دلیکا

میتسوبیشی دلیکا

موتور مورد استفاده در میتسوبیشی دلیکا جدید از نوع دیزلی توربو شارژر دار و با 2.2 لیتر حجم است. این موتور می‌تواند 170 اسب بخار قدرت و 392 نیوتن متر گشتاور تولید کند. میتسوبیشی دلیکا به سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس 8 دنده اتوماتیک مجهز شده است. راننده از داخل کابین می تواند تنظیمات مختلف سیستم چهارچرخ را بین حالت‌های تک دیفرانسیل، دو دیفرانسیل و Lock انتخاب کنند.

میتسوبیشی دلیکا

میتسوبیشی دلیکا

میتسوبیشی دلیکای جدید فعلا تنها در بازار داخلی ژاپن عرضه خواهد شد. این خودرو دو تیپ دارد که D:5 دلیکا و Urban Green نام دارند. مدل دوم دارای امکانات بیشتری است و در نمای بیرونی نیز رینگ های آن تفاوت دارند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/5
دلیکاهای تاکسیرانی مگه چینی نبود ؟؟؟ اونجور که یادمه فقط موتورش میتسوبیشی بودا !!!!