موضوعات داغ

موسیجه یک مرجع تخصصی آموزش گیتار

عکس مطلب اول
امروزه گیتار به یکی از محبوب ترین سازها بین علاقه مندان موسیقی تبدیل شده است. حال با توجه به این محبوبیت زیاد، نیاز به یک مرجع تخصصی آموزش گیتار به شدت احساس می شود. موسیجه یک وب سایت تخصصی در زمینه آکورد گیتار و آموزش گیتار است. هدف از راه اندازی وب سایت موسیجه ایجاد بستر مناسب تحت وب که این قابلیت را به همراهان هنرمند و گیتاریست موسیجه می‌دهد تا به آکورد آهنگ های مجاز ایرانی دسترسی داشته باشند. این وب سایت قصد دارد با هدف آموزش هر چه بهتر و دسترسی ساده تر کاربران به آموزش گیتار، در آینده نزدیک محصولات جدیدی را به سبد خدمات خود اضافه کند.

موسیجه، آکورد گیتار آهنگ های مختلف را بر اساس خواننده و ریتم دسته بندی کرده است که شما به سهولت در سایت موسیجه به آرشیو کاملی از آکورد آهنگ های مختلف هر خواننده دسترسی داشته باشید. از قابلیت های وب سایت موسیجه می توان به ذخیره آکورد های مورد علاقه در پروفایل کاربری و تغییر گام آکورد به گام دلخواه اشاره نمود. علاوه بر بخش‌هاي رایگان آرشیو آکورد آهنگ، دارای بخش مجله موسیجه ( موسیجه مگ) می باشد که در بردارنده آموزش های حرفه ای گیتار و خبر‌هاي مهم در مورد خوانندگان و موسیقی را تقديم مخاطبانش می کند.
در این سایت آکورد گیتار خواننده های معروفی مثل آکورد آهنگ های بهنام بانی ، شادمهر عقیلی ، علی یاسینی ، علیرضا طلیسچی ، ماکان بند ، محسن یگانه ، سامان جلیلی ، هوروش بند ، شهاب مظفری ، محمد علیزاده و بسیاری خواننده های مشهور دیگر قرار دارد. که برای دسترسی به صفحه خواننده ها از منو سایت موسیجه وارد بخش لیست خواننده ها شوید.

هر روز تیم طراحی، توسعه و پشتیبانی در وب سایت موسیجه به دنبال بهبود راه‌کارهای خود در زمینه ارائه خدمات به کاربران هستند تا همواره کیفیت خدمات خود را ارتقا داده و رضایت کاربران خود را جلب کند. از طرفی در بخش تحریریه آکورد موسیجه در تلاش برای انتشار هر چه سریعتر آکورد گیتار آهنگ های جدید است. همچنین موسیجه بی صبرانه منتظر دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هست و به این نظرات احترام می گذارد. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد