موضوعات داغ

رکود مطلق؛ معاملات بازار خودرو به صفر رسید، اما خودرو همچنان گران است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در رابطه با وضعیت کنونی بازار خودرو، سعید موتمنی به عنوان رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اعلام کرده است که درحال حاضر خودرویی به بازار عرضه نمی شود و اینکه بازار خودرو نسبت به هفته گذشته تغییری به خود ندیده است. این درحالیست که فروش و عرضه اتومبیل در بازار کشور کم بوده و بیشر شامل خودروهای تولید داخل می شود. ولی با وجود اینکه معاملات بازار خودرو تقریبا به صفر رسیده است، قیمت خودروهای موجود در بازار همچنان بالا بوده و به نظر می رسد که خریداران منتظر کاهش قیمت ها هستند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصرخودرو، سعید موتمنی به عنوان رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: درحال حاضر بازار خودرو در بلاتکلیفی به سر می برد و از مردم درخواست می کنیم که به تبلیغات شرکت ها برای پیش فروش خودرو توجه نکنند، زیرا بهتر است که بجای سرمایه گذاری بر روی شرایط فروش غیرنقدی، معاملات خود را به صورت نقدی انجام دهند. این درحالیست که بازار خودروی کشور همانند سایر بازارها به دنبال افزایش قیمت است و در این میان موارد مختلف مانند اختلاف قیمت بازار و کارخانه، زیان خودروسازان، افزایش قیمت تمام شده و کاهش عرضه در بازار باعث شده است تا وضعیت بازار خودرو و قیمت خودروهای تولید شده در داخل کشور همچنان در ابهام به سر ببرند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/17
این موتمنی تا حالا هیچ کدوم از پیش بینی ها و حرفاش درست از آب در نیومده...
1397/9/17
آدم عاقل توی این شرایط به هیچ وجه ماشین صفر نمیخره حتی اگه به قیمت تعطیلی کامل خودروسازی و بیکار شدن کارگر ها بشه.
ماشین تصادفی بخری، خرجش کنی و ازش استفاده کنی باز بهتر از اینه که اینطوری سرت کلاه بزارن. آخه کجای دنیا یه خودرویی که اصلا معلوم نیست چیه و تاریخ تحویلش هم معلوم نیست پیش فروش میشه !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟