موضوعات داغ

با ترخیص قطعات منفصله از گمرک تولید MG 360 در آذویکو از سر گرفته شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی دو روز قبل بود که خبر عدم تولید ام جی 360 مونتاژی شرکت آذویکو در آبان ماه خبرساز شد. گمانه زنی های اولیه بر آن بود که به دلیل شدت تحریم های صنعت خودروسازی و همکاری MG به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه چینی SAIC با شرکت جنرال موتورز امریکا، روند تولید این سری از محصولات در کشورمان با اخلال مواجه شده است، اما حالا خبر می رسد که چند روز قبل با ترخیص قطعات یدکی از گمرکات کشور بار دیگر شرایط لازم برای مونتاژ خودروهای ثبت نامی مشتریان فراهم شده است.
گفتنی است که در حال حاضر تنها محصول آذویکو مدل 360 است که خود در قالب دوگونه عادی (با موتور 1.5 لیتری معمولی) و نسخه توربو در بازار ایران پیش فروش شده است که اتفاقا با استقبال مناسبی نیز همراه بوده اند، اما حالا باید منتظر ماند و دید که سرنوشت خطوط تولید آذویکو پس از تحویل تمامی خودروهای ثبت نامی به چه صورت خواهد بود؟

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/4
پس چرا شرکت خودرو تحویل نمیده؟ الان دو ماه و نیم میگذره از روزی که باید تحویل میدادن به من. کسی از 20 آذر97 که تاریخ این خبر هست تحویل گرفته؟
1398/6/14
شرکت آذویکو یک شرکت منفعت طلب و کلاهبردار است که پول من را 16 ماه است گرفته ، نه جواب میدهند نه ماشین میدهند ثبت نام 20 خرداد 97 -- امروز 14 شهریور 98 حتی به تعهدنامه جدید خود که در برج 11 سال 97 منتشر کردند متعهد نیستند
1398/6/17
یک شرکت کلاهبردار و دزد که زمان ثبت نام اظهار کردن هیچ مشکلی نیست حتی بنده قسط آخر رو مهر ماه 97 پرداخت کردم که باز هم گفتن موردی نداره و تحویل میدیم به امید خدا با شکایت مجبور به پاسخگویی به قانون خواهند شد