موضوعات داغ

نتیجه تست تصادف پژو 508 جدید توسط یورو NCAP

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
موسسه ی یورو NCAP در جدیدترین آزمایشات خود چند خودروی جدید شامل آئودی Q3، بی ام و X5، پژو 508 و ولوو S60/V60 را تست کرده و همگی این خودروها موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی شده اند.
آئودی، پژو و دو مدل ولوو موفق شدند در بخش محافظت کلی از سرنشینان بزرگسال نمره ی 90 درصد را دریافت کنند و این در حالی است که بی ام و X5 نمره ی 89 درصد را دریافت کرد. دلیل نمره ی پایین تر بی ام و در این بخش این بود که ایربگ زانوی این خودرو باز نشد.

همگی این خودروها در بخش محافظت از سرنشین خردسال نمره ی 80 درصد را دریافت کردند. در بخش تجهیزات کمکی ایمنی هم با اینکه همه ی خودروها نمره خوبی را دریافت کردند اما آئودی Q3 با نمره ی 85 درصد بهترین بوده.

یورو NCAP تست سیستم ترمز خودکار اضطراری را که به شکل استاندارد در همه ی این خودروهای موجود بوده را در سرعت های پایین انجام داده چون این سیستم معمولا در شهرها و جایی که سرعت خودرو خیلی زیاد نیست با درد می خورد.

این سیستم می تواند عابران و دوچرخه سواران را نیز تشخیص دهد و در اکثر تست های عملکرد موفقی را از خود نشان داده است. حتی در تاریکی شب نیز سیستم ترمز خودکار می تواند به حفظ جان عابران کمک کند.
مایکل ون رتینگان مدیر یورو NCAP از نتایج این تست به خصوص پس از تست ناموفق فیات پاندا و جیپ رانگلر در هفته گذشته ابراز خوشحالی کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/22
پراید بود فکر کنم تو تموم حالت ها 100درصد میشد
از بس ایمن هست
1397/9/23
اشتباه نوشتین پژو توی بخش ایمنی راننده امتیاز 96 گرفته نه 90!