موضوعات داغ

آخرین تحولات قیمت در بازار خودروهای داخلی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
قیمت خودروها در بازار رو به ثبات رفته و قیمت‌ها در حال کاهش است که این دلایل را می‌توان بخاطر قیمت‌گذاری در حاشیه بازار دانست، زیرا باعث مدیریت بازار و تعادل در تقاضا شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، در بررسی قیمت محصولات سایپا می‌بینیم که تیبا SX با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. ساینا نیز با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. خودروی آریو ۱۶۰۰ اتومات با یک میلیون تومان افزایش با قیمت ۸۹ میلیون تومان و چانگان با ۴ میلیون تومان افزایش با قیمت ۱۳۲ میلیون تومان قیمت خوردند. کیا سراتو ۲۰۰۰ اتوماتیک آپشنال نیز با افزایش یک میلیون تومانی، ۲۰۳ میلیون تومان خرید و فروش شد.
حال در بررسی محصولات ایران‌خودرو در برخی محصولات شاهد کاهش یک تا ۵ میلیون تومانی هستیم و در برخی محصولات نیز افزایش ۵۰۰ هزار تا یک میلیون و نیم تومانی را می‌بینیم. قیمت پژو ۴۰۵ SLX با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس اتوماتیک با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت ۹۳ میلیون تومان به فروش رسید. پژو پارس ساده نیز با ۸۰۰ هزار تومان کاهش ۷۱ میلیون تومان شد.

آخرین تحولات قیمت در بازار خودروهای داخلی

آخرین تحولات قیمت در بازار خودروهای داخلی


پژو ۲۰۷ با ۵۰۰ هزار تومان افزایش به ۹۰ میلیون تومان رسید و مدل اتومات ۲۰۷ با یک میلیون تومان افزایش ۱۱۲ میلیون تومان قیمت خورد. همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ۵۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۶۰ میلیون در بازار خرید و فروش شد.
اما قیمت پژو ۲۰۰۸ شاهد کاهش ۳ میلیون تومانی بود و با قیمت ۲۳۲ میلیون تومان معامله شد. رانا با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۶۱ میلیون تومان رسید. خودروی تندر پیکاپ نیز با یک میلیون تومان افت قیمت با قیمت ۸۳ میلیون تومان، تندر 90E2 نیز با یک میلیون تومان کاهش با قیمت ۸۵ میلیون تومان معامله شدند. کپچر نیز با ۵ میلیون تومان کاهش ۲۹۰ میلیون تومان شد. سوزوکی با کاهش ۳ میلیون تومانی به ۳۰۴ میلیون و هایما S7 با کاهش ۲ میلیون تومانی به ۲۰۴ میلیون تومان رسیدند.
خانواده دنا نیز با افت قیمت روبه‌رو بود و فقط دنا با یک میلیون تومان افزایش ۸۳ میلیون تومان شد. دنا پلاس ۲ ایربگ و ۴ ایربگ با یک میلیون تومان کاهش به ترتیب ۱۰۶ و ۱۰۸ میلیون تومان معامله شدند. دنا پلاس توربو ۲ و ۴ ایربگ نیز با یک میلیون تومان کاهش به ترتیب ۱۲۵ و ۱۲۶ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/30
اقا یه جدول بکشین سرسام نشیم دیگه