موضوعات داغ

نگاهی به شرایط بازار و قیمت پژو 2008 ، بچه شیر ناکام

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پژو 2008 و سیتروئن C3 ، محصولاتی فرانسوی – ایرانی هستند که با وجود تمام شایستگی هایی که داشتند، به دلیل مسایل سیاسی در بازار ایران با شکست مواجه شدند و به حاشیه رفتند. ورود پژو 2008 از همان ابتدا به بازار ایران با حواشی زیادی همراه بود و در نهایت و پس از تاخیرهای فراوان، با قیمتی بیش از مبلغ اعلام شده اولیه به دست مشتریان رسید. حواشی این خودرو به واسطه تعلیق فعالیت های پژو در ایران و انباشت معوقات قبلی ایران خودرو نسبت به مشتریان، همچنان ادامه دارد.
اما جدا از حواشی ایجاد شده، پژو 2008 از چهره ای بروز و مدرن بهره می برد و برخلاف گزینه هایی همانند رنو ساندرو، نسخه بروز شده آن وارد بازار شد. پژو 2008 تحت با کد A94 و روی پلتفرم PF1 شرکت PSA پیاده‌سازی شده، پلتفرم معروفی که سیتروئن C3 و پژو 208 نیز روی همین پلتفرم پیاده سازی شده‌اند. پس از ورود به کابین خودرو نیز با فضایی منحصر به فرد روبرو خواهید شد که بر اساس زبان طراحی داخلی جدید پژو، معروف به i-Cockpit شکل گرفته است.
در بخش قوای فنی، شاهد استفاده از پیشرانه معروف و مشهور پژو به نام THP هستیم که به واسطه بهره بردن از سیستم توربوشارژر، می تواند حداکثر 163 اسب بخار و 240 نیوتن متر را تولید کند. این موتور شانس این را داشت که با پیشرانه فعلی و شناخته شده پژو یعنی TU5 در محصولات ایرانی جایگزین شود که تحریم ها به آن مهلت ندادند. به واسطه تعلیق فعالیت های پژو در بازار ایران، دسترسی به قطعات و خدمات پس از فروش پژو 2008 به آسانی صورت نخواهد گرفت. در جدول زیر، به بررسی قیمت نمونه هایی از پژو 2008 پرداخته ایم:

جدول قیمت پژو 2008

جدول قیمت پژو 2008

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/4
ماشین آشغال تر از فرانسه نداریم با موتورهای زباله و بدون چهار چرخ محرک بیشتر به درد عمه مکرون میخورن
1397/10/6
این موتور به کمک bmw ساخته شده و چند تا از محصولات bmw هم این موتور روشون هست و تازه پژو ۳۰۰۸ هم که این موتور رو داره سال ۲۰۱۷ بهترین ماشین سال ۲۰۱۷ اروپا شده و این موتور چندین بار جایزه ی بهترین موتور رو دریافت کرده . پس دیگه حرف نزن . همه میدونن تو این رنج قیمت هیچ ماشینی رقیب ۲۰۰۸ هم نمیتونه باشه . شما معلومه همیشه سوار پراید بودی که این حرفو میزنی
1397/10/4
من خيلي اين ماشين دوست دارم ، خيلي حيف شد ، مخصوصاً موتورش را خيلي دوست دارم .
1397/10/5
تو نمایشگاه ماشین که در شهر پدیده مشهد برگزار شد 99 تومن بود هیچکی نمیخرید حالا که چندین برابر قیمت اصلیش شده همه دنبالش ان