موضوعات داغ

معرفی تویوتا هایلوکس TRD؛ رویایی از جذابیت و دوام

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
ساخت خودروهای پیکاپ تویوتا با پسوند "TRD"، چیزی شبیه به ساختن خودروهای "رپتور" برمبنای پیکاپ F-150 توسط کمپانی خودروسازی فورد است، با این تفاوت که تنها ظاهر اتومبیل شامل تغییرات بزرگ تویوتا شده و بخش فنی در مواردی نادر با اصلاح و تقویت همراه خواهد شد. حال کمپانی خودروسازی تویوتا در جدیدترین اقدام خود برای گسترش خانواده TRD به سراغ خودروی پیکاپ تویوتا هایلوکس رفته و یک نسخه ویژه از آن با اسم کامل Black Rally Edition رونمایی کرده است که خود یک نسخه ویژه از مدل‌های TRD به شمار می‌آید تا خاص بودن آن دوچندان شود.
بخشی از هایلوکس جدید برگرفته از نسخه TRD خواهد بود و بخش دیگر آن باتوجه به پسوند جدید، برگرفته از خودروی ریسینگ قرمز رنگ تویوتا در مسابقات رالی است و ترکیب این دو باهم، یک معجون شگفت انگیز و جذاب ترین نسخه از تویوتا هایلوکس را ایجاد کرده است، ولی باید توجه داشت که شرکت خودروسازی تویوتا این نسخه ویژه را تنها در بازار ژاپن عرضه خواهد کرد و هیچ برنامه‌ای برای تولید و عرضه این محصول در بازارهای جهانی دیده نمی‌شود.

تویوتا هایلوکس TRD Black Rally Edition

تویوتا هایلوکس TRD Black Rally Edition


این خودرو به طور عمومی در نمایشگاه اتومبیل توکیو معرفی شده و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و مشتریان می توانند با سفارش این محصول، یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر توربودیزل دریافت کنند که نیروی خود را از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت کرده و به چرخ ها منتقل می کند، اما باید توجه داشت که خروجی قدرت اتومبیل بیشتر از 148 اسب بخار و گشتاور آن هم بیشتر از 400 نیوتن متر نخواهد بود که در قدرت ضعیف و در گشتاور قوی عمل کرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/9
جان سخت
1397/10/9
با درود

دست مریزاد به ژاپنی های با وجدان! انسان های واقعی که شعار نمیدن بلکه فقط عمل می کنند. چقدر برای مردم خودشان ارزش قائل هستند که نسخه های ویژه را فقط برای ژاپنی ها تولید و با احترام به آنها تحویل میده. واقعاً ژاپنی ها چطور می توانند قدردان زحمات و صداقت حاکمان خود را ارج نهند؟!
ایران هم نسخه های داغون را به مردم خودش میده و نسخه های ویژه را با قیمت پایین تر برای عراق، سوره، روسیه، آذربایجان و غیره ارسال میکنه!
فاصله نگاه ژاپن و ایران با مردمان کشور خودشان ؛ از زمین تا انتهای کهکشان هستی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در نهایت اینکه: واقغاً که هایلوکس سالاره! یک خودروی با دوام و مطمئن و دو منظوره که تمام نیازهای مالک خود را مرتفع می کند و ایرانی های بخت برگشته از اون محروم هستند.
سپاس