موضوعات داغ

قیمت جدید خودروهای وارداتی + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران به شرح جدول ذیل می‌باشد.
خودروهای وارداتی در هفته‌های اخیر دچار نوسان بسیار زیادی در قیمت‌ها هستند و همین خود دلیل سردرگمی مشتریان و رکود شدیدتر بازار است.
البته قیمت خودروهای داخلی نیز با افزایش روبرو شده است و افزایش قیمت کارخانه ای خودروها بر روی بازار آزاد خرید و فروش خودرو تاثیر گذار بوده است.
با این اوصاف و با توجه به قیمت های فعلی به نظر نمی رسد که بازار خودرویی کشورمان به این زودی از رکود خارج شود.
قیمت جدید خودروهای وارداتی

قیمت جدید خودروهای وارداتی

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/9
فعلا تنها راهکار نخریدن خودرو وارداتیه، چون هم قیمتش غیر منطقیه هم خدمات پس از فروشش در هاله ای از ابهامه قطعه بخواد باید از طریق افغانستان و ترکیه وارد کرد آنهم به چند برابر قیمت .فعلا باید ماشینی که داریم محکم نگه داریم و نه دنبال خرید ایرانی اش باشیم نه خارجی بازار باید آنقدر در رکود فرو بره تا قیمتها واقعی بشه . کی می خوایم از دیگر کشورها یاد بگیریم با گرونی هجوم نبریم سمت خرید؟؟؟!!!
1397/10/9
به نظر من با توجه به این که نرخ دلار بین ۱۰ تا ۱۲ تقریبا ثابت شده قیمت ها از این بیشتر کاهش محسوسی نداره مگر این که واردات آزاد شه و تعرفه و مالیات های ماشین رو کمتر کنن وگرنه حساب کنی میبینی اگه همینا رو امروز با این قیمت دلار وارد کنن با این قیمت های بالا حداکثر ۵ درصد بیشتر برای واردکننده سود نداره همش میره تو جیب دولت اگر هم بخوان قیمت رو از اینم ارزونتر بفروشن طرف الان اپتیما فروخته واردات ازاد شه با پولی که ماشین قبلیا رو فروخته سراتو هم نمیتونه وارد کنه به نظرم تا ۲ ۳ سال دیگه همین قیمت ها ثابت میمونه بازار کلا یه چند سالی سردِ یاد سال ۲۰۱۳ بخیر چه بازار خوبی بود چه ماشینایی وارد میشد همه شخصی میتونستن هرچی بخوان وارد کنن
1397/10/9
دقیقا