موضوعات داغ

آپشن جدید ایران خودرو؛ پژو 207 و دنا پلاس با سقف شیشه ای به بازار می‌آیند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
معاون مديرعامل در بازاريابي وفروش ايران خودرو از توليد و عرضه محصولات 207 و دناپلاس با سقف پانوراما در آينده‌اي نزديك خبر داد. فروش این محصولات احتمالا در نیمه اول سال 98 آغاز خواهد شد.
در طی نشستی که صاحب امتیازان نمایندگی های ایران خودرو از استان‌هاي آذربایجان غربی و شرقي با هدف بررسي محدوديت‌ها و شرايط حاكم بربازار خودرو و ارائه راهكارهاي جديد برگزار کردند، مصطفی خان کرمی معاون مدير عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو توضیح داد که ایران خودرو همواره به دنبال کاهش التهاب بازار خودرو کشور بوده است و تنظیم بازار به منظور تامین نیاز مشتریان به خصوص در شرایط کنونی کشور یکی از دغدغه های این شرکت محسوب می شود.
وی افزود: این شرکت با تدابیر خردمندانه و برنامه‌ریزی‌های مدون از سوی مدیریت ارشد می‌تواند بر این شرایط خاص اقتصادی و وضعیت حاکم بر بازار فائق آید. شرایط فعلی حاکم بازار به نحوی است که می تواند بستر تاخیر در تامین قطعات خودرو و به تبع آن کاهش تحقق برنامه تولید را فراهم کند.
خان کرمی در خصوص تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نام شده گفت: در حال حاضر ایران خودرو به دنبال آن است که کسری های بودجه خودرو جبران کرده تا بتواند در شرایط ثابت و یکنواخت، تحویل خودرو به مشتریان را با سرعت بالاتری انجام دهد و میزان تاخیر در تعهدات را به طور قابل توجهي کاهش دهد.
وی در ادامه توضیح داد که نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور موظف اند که شرایط فعلی صنعت خودروسازی و مشکلات موجود را برای مراجعه کنندگان و خریداران خودرو توضیح داده تا به این طریق اندکی از فشار روانی وارد بر آن ها را کاهش دهند.
وي افزود پيرو هماهنگي‌هاي انجام شده باسازمان ها و نهادهاي ذيربط،‌ به محض اطلاع از قيمت جديد ساير خودروهاي باقي مانده، اطلاع رساني دراين خصوص انجام خواهد شد و ايران خودرو مانند هميشه تابع ضوابط و مقررات اعلامي ازسوي ارگان هاي ذيربط خواهد بود.
دنا پلاس با سقف پاناروما

دنا پلاس با سقف پاناروما

خان کرمی توضیح داد که حذف دلالان و واسطه گران در بازارخودرو در حال حاضر یکی از اولویت های بالای ایران خودرو بوده و این شرکت به دنبال آن است که مكانيزم‌هاي كنترلي در فرآيند فروش خود را به نحوي پياده سازي کند كه خودروها صرفا به دست مشتريان نهايي برسند و دلالان و واسطه گر ها حذف شوند. علت اصرار ایران خودرو بر حذف این گروه از سودجویان این است كه اين امر باعث جلوگيري ازافزايش بي رويه قيمت در بازار مي شود.
معاون مدير عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو در انتها خبر از معرفی و رونمایی يك محصول جديد در آینده ای نزدیک داد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/17
کاری که ايرانخودرو با کم فروشی و سرانجام فیلم بازی کردن و افزایش قیمت کرد خودش واسطه گری و دلالی نیست؟؟!
1397/10/17
آشغال پلاستیک بازیافتی = چین و فرانسه
1397/10/17
آفتاب و لگن هفت دست ولی شام و ناهار هیچی!!!! به جای سقف پاناروما قیمت ماشین و کیفیت ماشین ها تون رو درست کنید....
1397/10/17
207 مشکی باحال میشه
1397/10/17
به جای این مسخره بازیا ماشینایی که قبلا پیش فروش کردین تحویل بدین یا اینکه پیش فروشاتون تحویل فوری بذارین نه اینکه طرف یکسال معطل باشه
1397/10/17
ناقابل 200 میلیون!
والا
1397/10/17
چقدر جالب!!
مورچه چیه که کله پاچش چی باشه.
1397/10/18
الان یه سقف پاناروما میذارن 20میلیون میکشن رو قیمتش!البته چیز قشنگ و خوبیه ولی با همین سقف فلزی هم امنیت ندارن این ماشینا چه برسه به سقف شیشه ای!