موضوعات داغ

خط تولید «هان تنگ» در بروجرد افتتاح شد +تصاویر

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
هجوم کراس اور های چینی به بازار ایران همچنان ادامه دارد و هولدینگ های بزرگ ایرانی یکی پس از دیگری به سراغ برند های ریز و درشت چشم بادامی ها رفته و اقدام با واردات خودرو می نمایند. "هن تنگ" خودروساز چینی دیگری است که قرار است محصولات خود را توسط عظیم خودرو در ایران بفروش برساند. اولین خودرو تولیدی «هن تنگ» از خط تولید شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو خارج شد.
به نقل از پرشین خودرو، اولین خودروی تولیدی این برند هان تنگ ایکس 7 بوده که در شهر بروجرد استان لرستان تولید می شود. کارخانه تولیدی این خودرو که توسط عظیم خودرو راه اندازی شده این قابلیت را داراست که در هر ساعت 10 دستگاه از این خودرو را تولید کرده و ظرفیت تولید بیش از 150 دستگاه هان تنگ 7 ایکس در روز را داراست.
براساس این گزارش "هان تنگ" یک برند خودروسازی چینی است که از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده است و این کمپانی نوپا با بهره گیری از دانش فنی خودروسازان دیگر چینی و همچنین همکاری با برخی ژاپنی ها، توانسته تا مانند سایر چینی ها سرعت رشد زیادی را در کوتاه مدت تجربه کند.
افتتاح خط تولید هان تنگ در بروجرد

افتتاح خط تولید هان تنگ در بروجرد

هان تنگ ایکس 7 بزرگترین کراس اوور هان تنگ است که در سال 2016 معرفی و راهی جاده ها شده است. این خودرو به یک موتور دو لیتری توربو 190 اسب بخار و 250 نیوتن متر مجهز است و از جمله امکانات آن می توان به سقف پانارومیک، استارت دکمه ای، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، آینه های تاشو برقی، هدآپ، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک سه کاناله، درب صندوق برقی، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، نمایشگر لمسی، صندلی های جلوی برقی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل و… اشاره کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/29
دیگه سوار شدن ماشین چینی خجالت نداره
دیگه رویاهامون هم چینی شده
ماها مصرف کننده واقعی هستیم نه تولید کننده
1397/10/29
آقای علی صادقی نویسنده محترم
عنوان خبر رو اشتباه نوشتین،باید میزدین مونتاژ :که بنظرم اگه از همون چین وارد شه بدلیل ارزونتر بودن مزد کارگر ارزونتر تموم شه ولی جه میشه کرد دولت انقد پول لازمه که واقعا فکر نکنم فرقی توی قیمت بکنه پکیج یجا هم بیاد گمرکی میگیره