موضوعات داغ

راه کار تسلا برای جلوگیری از دسترس همگان به ایستگاه های شارژ خودرو

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی تسلا اخیرا از راه حلی برای جلوگیری از دسترس عموم رانندگان به ایستگاه های شارژ مخصوص خود استفاده کرده است.
همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید دسترسی به ایستگاه های شارژ مخصوص تسلا در کشور چین توسط میله ای فلزی مسدود شده و تنها به رانندگان خودروهای تسلا اجازه استفاده از این ایستگاه ها داده میشود.
روش کار این ایستگاه‌ ها به این صورت میباشد که رانندگان خودروها با استفاده از برنامه WeChat کد QR موجود در ایستگاه ها را اسکن کرده و با کنار رفتن میله مسدود کننده خودروی خود را شارژ میکنند. بر اساس گفته ها اینطور به نظر میرسد که این عمل کمتر از 1 دقیقه وقت رانندگان را میگیرد.
همچنین قابل ذکر است که هنوز مطمئن نیستیم این راه حل از ایده های شرکت خودروسازی تسلا بوده و یا صاحب پارکینگ آن را ارائه کرده است.
در نهایت باید گفت اینطور به نظر میرسد که امروز صاحبان خودروهای الکترونیک و برقی نیازمند استفاده بیشتری از اپلیکیشن های جانبی میباشند و احتمالا این مسئله کمی از میزان راحتی آنها کم میکند به علاوه اگر این راه حل به اندازه کافی مناسب نباشد صاحبان ایستگاه ها باید هزینه بیشتری برای ایجاد موانع بهتر پرداخت نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد