موضوعات داغ

اشکال در دوربین های طرح ترافیک جدید درآمد‌ شهرداری را نصف کرد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
رئیس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تهران به تازگی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های داخلی عنوان کرد که درآمد های حاصل از اجرای طرح ترافیک جدید نصف شده است چرا که زیرساخت های این طرح با مشکل مواجه شده است.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد علیخانی اظهار کرد که درآمد شهرداری تهران از اجرای طرح ترافیک در سال جاری نه تنها افزایش نیافته است بلکه با کاهش نیز مواجه شده است.
وی توضیح داد که علت کاهش درآمد شهرداری از این طرح مشکلات موجود در زیرساخت ها می باشد که البته با کاهش درآمد، طبیعتا اقداماتی نیز که قرار بود با این درآمد انجام پذیر با مشکل روبرو خواهد شد.
وی با بیان اینکه قرار بود پول حاصل از طرح ترافیک در حمل و نقل عمومی هزینه شود، افزود: اینکه پول به دست آمده از طرح ترافیک در چه مسیری هزینه شده، هنوز مشخص نشده است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران توضیح داد که از نظر قانونی در حال حاضر 68 هزار خودرو امکان ورود به طرح ترافیک را دارند اما در شرایط فعلی در حدود 2 برابر مجاز خودرو وارد طرح ترافیک شده که به صورت غیرمجاز و بدون پرداخت هیچ پولی صورت پذیرفته است که علت این موضوع نیز نقص زیرساخت‌هاست.
علیخانی در انتها توضیح داد که طرح زوج و فرد در هیچ کشوری به عنوان یک راه حل دائم پذیرفته نمی شود و عموما به عنوان راه حل موقت ارائه می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/9
حالا بیاییم غصه شهرداری رو هم بخوریم که درآمدش کم شده؟؟ به جهنم و به درک که درآمد شهرداری کم شده. بدن پول مفت بریزن تو حلقوم مدیرای مفت خورشون؟؟؟!!!