موضوعات داغ

دلیل عجیب عدم شماره‌گذاری پارس و سمند دوگانه‌سوز

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
وحید مرندی مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد درباره عدم شماره‌گذاری پارس و سمند دوگانه‌سوز، گفت: ارسال دیرهنگام مدارک علت شماره نشدن توسط پلیس راهور اعلام شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایران جیب، در چند روز اخیر برخی از مشتریان ایران‌خودرو از عدم تحویل خودروهای پژو پارس ثبت‌نامی خود با وجود موعد تحویل خبر دادند.
وحید مرندی مقدم در این زمینه اظهار داشت: هر ساله در اول بهمن ماه پس از بررسی مدارک خودروها، تاییدیه مجوز استاندارد به پلیس راهور اعلام می‌شود. امسال نیز این کار انجام شد، اما مدارک برخی از خودروها مانند پژو پارس دوگانه‌سوز و سمند EF7 دوگانه‌سوز زمان مقرر به سازمان استاندارد ارسال نشد و این خودروها در فهرست تمدیدی‌ها قرار نگرفتند و به همین علت پلیس راهور این خودروها را شماره‌گذاری نکرده است. در روزهای اخیر مسئولان ایران‌خودرو مدارک مربوط را ارسال کرده‌اند و این مدارک توسط سازمان استاندارد در حال بررسی است. در صورت تکمیل بودن مدارک و تایید بررسی‌ها، این خودرو در فهرست تمدیدی استاندارد خودروها اضافه خواهد شد.
سال گذشته ۲۵ خودرو به علت غیراستاندارد بودن و عدم کیفیت از خط تولید خارج شدند و در تیرماه سال جاری نیز ۸ خودرو به دلیل رعایت نکردن الزام‌های معیار مصرف سوخت اجازه شماره‌گذاری به آنها داده نشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/12
دوست عزیز عجیبتر اینه که در دنیایی که هر روز از یک تکنولوژی رو نمایی میشه چند شرکت لگن مونتاژ کن بتوانند محصولاتی را با تکنولوژی 40 سال و با قیمت روز دنیا پیش فروش کنند و با هزار منت به ملت تحویل ندن!