موضوعات داغ

ابرخودرو انگلیسی در راه است؛ همکاری لوتوس و ویلیامز برای تولید یک هایپرکار سبز

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی لوتوس با تیم مهندسی ویلیامز وارد همکاری شده تا یک خودروی هایپرکار کاملا جدید بسازد. این موضوع را مدیرعامل کمپانی خودروسازی لوتوس هم تایید کرده و در صحبت های خود اعلام کرده است که مشارکت با تیم مهندسی ویلیامز بخشی از استراتژی ما برای بهبود توانایی و گسترش دانش خواهد بود تا بتوانیم در چشم انداز طراحی خودروهای سریع بکار بگیریم.
باتوجه به گفته مدیرعامل کمپانی خودروسازی لوتوس، منابع خبری بویژه وبسایت انگلیسی "اتوکار" که از خبرهای داخل کشور خود بیشتر اطلاع دارد، اعلام کرده است که همکاری میان کمپانی خودروسازی لوتوس و تیم مهندسی ویلیامز به احتمال بسیار زیاد منجر به طراحی و ساخت یک خودروی هایپرکار جدید خواهد شد که در بخش فنی آن سیستم محرک هیبریدی یا تمام الکتریکی بکار گرفته شده است و به احتمال زیاد تحت عنوان پروژه "امگا" معرفی خواهد شد. اما رهبری طراحی و توسعه این خودروی هایپرکار را شرکت خودروسازی لوتوس برعهده خواهد گرفت تا این اطمینان حاصل شود که از خصوصیات ماشین های اسپرت به خوبی استفاده شده و یک هایپرکار سبک وزن با عملکرد بالا تولید شود.

پلتفرم الکتریکی تیم مهندسی ویلیامز

پلتفرم الکتریکی تیم مهندسی ویلیامز


مدیرعامل کمپانی خودروسازی لوتوس در بین صحبت های خود اعلام کرد که استفاده از سیستم های محرک نسل جدید راه حل های هیجان انگیزی درحوزه خودرو ارائه خواهد داد و تجارب ترکیبی پاسخگوی نیاز تولید کنندگان خواهد بود، هرچند جزییات پروژه های آینده ما بسیار محرمانه هستند.
این احتمال هم وجود دارد که شرکت مهندسی ویلیامز در همکاری خود با شرکت خودروسازی لوتوس از پلتفرم الکتریکی خود استفاده کند که برای آن دو موتور الکتریکی برای گردش تمامی چرخ ها پیش بینی شده است و برای مجموعه باتری‌های اتومبیل هم امکان حرکت بیش از 400 کیلومتر پیش بینی شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد