موضوعات داغ

کمک 2000 میلیارد تومانی دولت به صنعت خودروسازی در راه است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با تاکید وزیر صمت برای تشکیل ستاد ویژه بررسی و حل مشکلات مشتریان خودروسازان، امروز نماینده ویژه مدیرعامل سایپا و مدیران بازاریابی و فروش سایپا، در جلسات مختلف به بررسی مشکلات مشتریان پرداختند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، در این نشست تعدادی از نمایندگان مشتریان ثبت‌نامی محصولات مختلف سایپا که به دلایل مختلف تحویل خودروی آنان به تعویق افتاده است، با مدیران فروش سایپا به صورت جداگانه به بیان نظرات خود پرداختند. در این نشست، صادق نجفی نماینده ویژه وزیر صمت در کمیته خودرو به همراه تعدادی از مدیران این وزارتخانه از این ستاد بازدید کرده و در جریان اقدام انجام شده قرار گرفت. صادق نجفی در جریان بازدید از این ستاد، اظهار داشت: خوشبختانه معاونت فروش سایپا با دسته بندی مشتریان محصولات مختلف خود،‌ به نحوه مطلوب به موضوعات رسیدگی و ما امیدواریم هر چه سریعتر مشکلات و موانع موجود رفع شود. وی ادامه داد: با فراخوانی که در روز شنبه از سوی دو خودروساز بزرگ برای بررسی و پاسخگویی به مشکلات مشتریان داده شد، در این جلسات رضایت بخش زیادی از مشتریان بدست آمد و با ادامه این تعامل بین خودروسازان و مشتریان، امیدواریم رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنیم.
وی در پایان بیان داشت: برای تحقق رضایت مشتریان باید تولید افزایش یابد و برای افزایش تولید باید نقدینگی تامین شود. با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر صنعت و رئیس بانک مرکزی، مبلغ اعلام شده تا آخر هفته با اولویت استفاده قطعه‌سازان و تامین زنجیره تامین جهت افزایش تولید به خودروسازان پرداخت خواهد شد. براساس گزارش رسانه ها این کمک قرار است بین 2000 الی 4000 میلیارد تومان به ازای هر خودروساز باشد و این احتمال وجود دارد که رقم مذکور تا حدود 10 یا 12 هزار میلیارد تومان نیز افزایش یابد تا بلکه دو خودروساز اصلی کشور از خطر ورشکستگی رهایی یابند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/12
واگذار کنید به بخش خصوصی همه چی حله اینهمه پول از جیب ملت میدید که آخرش چی بشه
1397/11/12
با فرض این که در مجموع ۱۰ هزار میلیارد کمک کنه و در مجموع ایران خودرو و سایپا ۵۰۰ هزار خودرو بفروشن یعنی به ازای هر خودرو ۲۰ میلیون!!! چه کاریه آخه؟ بعد این بودجه از کجا میاد از گرون کردن بنزین و افزایش عوارض و عدم تخصیص بودجه کافی به راهسازی و ...! بجای اینکه بازار رو رقابتی کنن تا ایران خودرو و سایپا به فکر کاهش هزینه باشن فقط میخوان به هر قیمتی اونا رو سر پا نگه دارن. تو یکی از خبرها اومده بود این دو شرکت رو هم نزدیک ۳۰۰۰ عضو هیات مدیره دارن. آخه اینا که همشون از پلتفرم های ۳۰ سال پیش استفاده میکنن و ته طراحیشون دو تا چراغ و یدونه زه بغل هست چه نیازی به این همه مدیر با حقوق نجومی و عملکرد ناچیز دارن؟ به نظر ایران خودرو و سایپا کلاْ ۱۰۰ تا مدیر هم لازم نداشته باشن چون تنها کارشون مونتاژ هست و حتی قطعات رو هم خودشون نمیزنن و خدماتشون هم که اگه وجود داشته باشه تو نمایندگی هاست. بازاریابی و تبلیغات و ... هم که اصلا معنی نداره چون با این انحصار ۹۰ درصد مردم مجبورن پراید و سمند و ... سوار شن
1397/11/12
این پول داره از جیب مردم خرج میشه
پولی که میتونست خرج راه سازی بشه تا کشته های تصادفات کمتر شه
یا خرج اون مدرسه هایی که بخاری نفتی دارن
یا خیلی چیزای مهم دیگه
ای کاش یه پویش مردمی راه بیفته تا کمتر شاهد خوردن حقمون توسط این دو شرکت بی وجدان باشیم
1397/11/12
دولت غلط می کنه در این وضعیت اقتصادی بیت المال را به بهانه کمک به دو لگن مونتاژ کن خاین به جیب یه سری نور چشمی واریز می کنه! ملت نون ندارن شب بخورند کارمند و معلم شرمنده زن و بچشه اونوقت دو هزار میلیارد تومان می به یه سری ادم بی خاصیت که برن سفرهای خارجی و خوشگذاری!
1397/11/12
خوبه با این کمک هایی که دولت میکنه بهشون ملک های بیشتری میخرن سرمایه هاشون افزایش پیدا میکنه پرایدم میشه ۱۰۰ میلیون .این دو شرکت ارابه ساز باید ورشکسته بشن و نیروی کارشون درون شرکت های جدید خودرو ساز استخدام بشن
1397/11/12
خوبه دیگه پول بیت المال رو بریزین تو شکم این دو تا زالو که بیشتر ملت رو بچاپن ، اگه قیمت رو بخوان بالا ببرن گورشون کندس ، فرق اونی که تحویل دی بوده با بهمن یا اسفند چیه یا اون کسی که میخواد الان ماشین بخره ؟؟
1397/11/12
با اجازه کی و با رضایت کی ؟؟؟ والا هیچ ایرانی حاضر نیست سرمایه کشورش اینقدر راحت برسه دست مافیای داخلیش که نون تو خون مردمش می زنه و می خوره این خونخوارا سیر نمی شن دولت هم که بی عرضه و در خدمت مافیای داخلی و علیه مردم ... خاک بر سر مسولین