موضوعات داغ

حمل رایگان از درب منزل تا تعمیرگاه؛ خدمات جدید تعمیرگاه داتیس خودرو + فیلم

عکس مطلب اول
در سال‌های اخیر با ورود تعداد قابل توجهی خودرو وارداتی به کشور با تکنولوژی روز دنیا، بحث خدمات پس از فروش و تعمیر این خودروها بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده و مجموعه‌های مختلفی در این راستا شروع به کار کرده‌اند. در این بین داتیس خودرو در زمینه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی، با افتتاح مرکز تخصصی تعمیرات خودروهای هیبریدی کار خود را آغاز کرد اما این خدمات را گسترده‌تر کرد و حال در یک مجموعه کامل، اقدام به عرضه خدمات سرویس اولیه خودروهای وارداتی به صورت تخصصی ولوو، و البته دیگر برندها همچون تویوتا و لکسوس کرده است.

داتیس خودرو

داتیس خودرو

همچنین در این مجموعه دیگر خدمات خودرویی چون صافکاری، شاسی‌کشی و اتاق رنگ نیز وجود دارد لذا تمامی خدمات مربوط به این برندها اعم از سرویس‌های دوره‌ای و یا تعمیرات و صافکاری و نقاشی در یک مجموعه واحد انجام می‌شود.
البته داتیس خودرو به صورت تخصصی به تعمیرات و سرویس خودروهای ولوو می‌پردازد و در این بین توانسته نمایندگی رسمی شرکت هایکو آلمان را نیز بگیرد. اگر خاطرتان باشد در نمایشگاه خودرو سال 96 یک نمونه خودروی سدان ولوو S60 نیز توسط این شرکت رونمایی شد اما با توقف ثبت سفارش خودرو امکان واردات آن فعلاً وجود ندارد.

اتاق رنگ

اتاق رنگ

در مرکز خدمات پس از فروش داتیس خودرو، امکان تیونینگ خودرو نیز وجود دارد و رینگ‌های اسپرت مختلفی برای خودروهای ولوو و دیگر برندها برای انتخاب موجود است. همچنین دیگر تجهیزاتی برای نصب بر روی خودرو در مرکز تعمیرات این شرکت به نمایش گذاشته شده است.

رینگ های اسپرت

رینگ های اسپرت

یکی از جدیدترین خدمات قابل ارایه توسط داتیس خودرو، حمل خودرو از محل مورد نظر مشتری به تعمیرگاه توسط خودروبر است و با این کار شما می‌توانید با یک تلفن، خودروی خود را در منزل و یا محل کار خود به خودروبرهای داتیس خودرو تحویل دهید و این شرکت بابت این خدمات مبلغی را از شما دریافت نخواهد کرد و به صورت کاملاً رایگاه خودروی شما تا تعمیرگاه حمل خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/11
داتیس خودرو = دزد بزرگ