موضوعات داغ

عملکرد عجیب و غریب هیوندای توسان 2019 در تست گوزن + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از چندین مقاله که در خودروبانک مورد بررسی قرار گرفت، بدون شک تا الان آشنایی کافی با تست "موس" یا همان تست "گوزن" پیدا کرده‌اید و می‌دانید که روند کار به چه صورت است. تستی که خودروی تویوتا هایلوکس را با چالشی جدی مواجعه کرده و حتی بعد از بروزسانی هم شاهد عملکرد ضعیف آن در تست موس و بلند شدن چرخ‌های داخل پیچ آن از سطح زمین هستیم که بسیار خطرناک و حادثه آفرین خواهد بود. هرچند پس از آن مقالات جداگانه‌ای در رابطه با تست موس پژو 2008، تویوتا CH-R، رنو ساندرو استپ وی و بسیاری خودروی دیگر منتشر کردیم که تست‌های با شدت زیاد و کم بر روی آن صورت می‌گرفت که برخی ها با موفقیت تست های خود را پشت سر گذاشتند و برخی دیگر در این راه شکست خوردند.
حال امروز در موضوع مشابه، یک ویدیو از تست گوزن خودروی "هیوندای توسان 2019" برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توان به نوعی تست گوزن آن را عجیب و دور از انتظار توصیف کرد، زیرا در سرعت 76 کیلومتر بر ساعت نمی‌تواند مسیر تعیین شده را به درستی طی کند و در سرعت 77 کیلومتر برساعت باوجود اینکه مسیر تعیین شده را با دقت بیشتر به درستی طی می‌کند، اما شاهد بلند شدن چرخ عقب داخل پیچ آن هستیم که می تواند در ایمنی اتومبیل تاثیرگذار باشد. تست آخر هم در سرعت 80 کیلومتر برساعت انجام شد که می توانید نتیجه آن را در فیلم زیر شاهد باشید، هرچند ناگفته نماند که نسخه تست شده دارای سیستم محرک 4X2 (تک دیفرانسیل) بوده و از موتور 1.6 لیتری CRDi سود می برد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/20
سلام
چقدر عجیب،یه افتضاح برا کمپانی هیوندا،تا کی اینا میخوان از خودروسازی ما عقب باشن،باید کارشناس بیارن و زودتر این عقب موندگیشون رو جبران کنن!!!
1397/11/21
ماشین کراس اور چش به تست گوزن آخه اینو ساختن باهاش بری پیک نیک تهش نگیره تو جاده خاکی
1397/11/21
توی این سایز خودرو همچنان میتسوبیشی اکلیپس کراس با پاس کردن این تست با سرعت ۸۰ رکورد داره جالبه که میتسوبیشی با اون سایز و ارتفاع هم سرعت یه ماشین اسپرت کوپه مثل مزدا میاتا mx5 تونسته رد کنه که واقعا شگفت انگیزه
1397/11/23
یجوری نوشتید عملکرد عجیب و غریب گفتم الان توسان چپ میکنه!!!!
عالی نبود اما نمره قابل قبول رو گرفت دیگه از یه کراس اور چه انتظاری دارید!!!!؟؟؟
1397/11/23
اونقدرها هم که اینجا ذکر شده بد نبود و سرعت 77 برای یه کرای اوور بد هم نیست فقط مشخص بود فنربندیه خیلی نرمی داره که کنترل رو سخت میکرد
1398/6/26
عالی بود فوق العاده.
چیش عجیب و غریب بود؟؟
شما اگه تست گوزن هایلوکسو ببینید چی میگین؟؟
تازه توسان تو این تست از اسپورتیجم بهتر عمل کرده