موضوعات داغ

وزارت دفاع برای ورود به صنعت خودروسازی آمادگی کامل دارد

عکس مطلب اول
سردار رضا طلایی ‌نیک، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان انقلاب اسلامی اعلام کرد که به دنبال موانع ایجاد شده توسط دشمنان در مقابل پیشرفت های انقلاب اسلامی، اگر شرکت های خودروسازی داخلی توان تولید خودروهای باکیفیت را ندارد، وزارت دفاع آمادگی خواهد داشت تا تمام توان و دانش نظامی خود در راستای تولید وسایل نقلیه را بکار گرفته و در اختیار آنان قرار دهد.
سردار رضا طلایی نیک در خلاصه صحبت‌های خود اعلام کرد، اولویت امروز ما تقویت رویش‌های جدید انقلاب است و این رویش‌های جدید سرمایه‌های آینده نظام و انقلاب هستند و اصلی‌ترین دلیل حفظ 40 ‌ساله انقلاب و پایداری آن تاکنون پیروی از ولایت، اسلام و پشتیبانی از ولایت ‌فقیه است. اما باید مسئولان ساده ‌زیست و در کنار مردم باشند و به‌ شدت با فساد و اختلاس مبارزه کنند.
امروزه دشمن جلوگیری از پیشرفت های انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است و با تحریم صنعت خودروسازی و بسیاری از صنایع دیگر به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. ولی اگر شرکت‌های خودروسازی کشور توان تولید خودروهای باکیفیت و داخلی را ندارند، وزارت دفاع این آمادگی را خواهد داشت تا تمام توان و دانش نظامی خود را در راستای تولید وسایل نقلیه باکیفیت در اختیار آنان قرار دهد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصرخودرو، در حال حاضر 95 درصد از نیازهای دفاعی کشور توسط نیروهای داخلی تولید می شود و با بدوجه کم نظامی در زمینه های مختلفی از جمله موشکی، پهپادی و سلاح های نظامی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته ایم که تنها با تکیه بر مهندسان و دانشمندان جوان داخلی محقق شده است. زیرساخت‌های اقتصادی در کشور فراهم است، اما هنوز موفق نشده ایم اثر آن را در زندگی مردم ایجاد کنیم و باید به زیرساخت‌ها و دانش موجود در کشور بها داد و از آن استفاده کرد تا مردم اثر آن را ببینند، بویژه اینکه پیشرفت در صنایع داخلی کشور یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است که باید بدان توجه ویژه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد