موضوعات داغ

سیر صعودی و ادامه دار قیمت خودرو در بازار تهران + جدول

عکس مطلب اول
قیمت روز خودرو برای بازار تهران و کرج مربوط به روز شنبه 27 بهمن ماه 97، نشان می دهد که قیمت خودرو با بی توجهی مسئولان همانند ماه‌های گذشته سیر صعودی به خود گرفته و گویا تصمیم به توقف ندارد تا با بررسی روز قیمت خودرو در بازار تهران و کرج، بار دیگر شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی باشیم.
معمولا با نزدیک شدن به ایام عید و تعطیلات نوروزی، تقاضای خرید اتومبیل افزایش پیدا می کند و همین موضوع افزایش قیمت را هرساله به همراه دارد، اما امسال موضوع کاملا متفاوت بوده و با کوچک ترین بهانه قیمت خودرو در بازار افزایش پیدا می کند و در چند روز اخیر باوجود بی توجهی مسئولان، اسب افسار گسیخته قیمت خودرو در بازار کشور به تاخت حرکت می کند و مشخص نیست که پایان این نابسامانی دقیقا کی خواهد بود که در ادامه می‌توانید جزییات قیمت روز شنبه 27 بهمن ماه 97 و مقایسه آن با قیمت چهارشنبه 24 بهمن ماه را در جدول زیر شاهد باشید.

قیمت روز شنبه 27 بهمن ماه 97 خودروهای بازار تهران

قیمت روز شنبه 27 بهمن ماه 97 خودروهای بازار تهران

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/27
من موندم مردم چرا پول زبون بسته رو میریزن جیب این دلالا . خانوم یا اقا ، نخرین . مگه زوره ؟؟؟؟
1397/11/27
اول خود تو خودرو بانک بدون قیمت دنا پلاس ۱۰۰ تومان نیست قیمت این ماشین خیلی باشه میشه ۳۰ تومان با نرخ فعلی دلار خواهش میکنم ازتون این مطالب کلا دلالی رو پخش نکنید واقعا ما مردم ایران حقمون این نیست که چهار تا دلال این کار رو با ما بکنن یه قیمت بهتون میدم واسه اونایی که فکر دارن قیمت خودرو بنز مدل کلاس سی سال ۲۰۱۰ قیمتش ۹۰ تومان هستش قیمت اپتیمای ۲۰۱۳ قیمت اش ۵۷ تومان در مناطق آزاد خرید و فروش میشه مگه از مناطق آزاد تا داخل بقیه شهرها ایرانخودرو و سایپا چه دیواری درست کردن دلالی وجود نداره ، دلال خود خودروساز هستش حالا برید واسه شب عید ماشین بخرید یکبار فقط یکبار خرید خودرو رو عقب بنداز مثلا ۳ ماه عقب تر والا بخدا برای یکبار ما مردم با بصیرت باشیم خواهش میکنم این پیش فروش های جدید فقط برای سنجش هوشیاری ملت هست خواهش میکنم آگاه باشید نخرید والا هیچ ماشین داخلی ارزش بیشتر از ۳۰ تومان رو نداره چرا فکر نمیکنید سال ۲۰۰۷ با ۸۰ میلیون میتونستید یک تویوتا پرادو بخرید اما امروز دارن با این قیمت واستون ۲۰۶ اونم با منت قیمت میدن والا یه خورده فکر کنید اینها آدم میشن ما باید بصیرت داشته باشیم
1397/11/27
سلام در مورد صنعت خودروسازی زیاد اطلاعات دقیقی ندارم .اما این مطلب رو خوب میدونم هر جای دنیا دیدین یه خری داره مفتی سواری میده حتما سواری ازش بگیرین چون راضی ه به این قضیه این مثل در مورد مردم ایران هم صادقه
1397/11/27
واقعا شرم آوره اوضاعی که چندتا شرکت زالو و دلال از خدا بی خبر واسه مردم درست کردن ، نونی که میخورید از گوشت سگ حرومتره
1397/11/28
خوبه ۲۲ بهمن تموم شد و طبق نظر رسانه های معاند موج گرونی شروع.
1397/11/28
آقا من دیشب تیبا مدل 97 رو با کارکرد 48800 و یه میلیون لوازم و یک سال بیمه فروختم 47800
الان هم اگه قیمت تهران واقعا 46 میلیون باشه همین آقای ال طه بره برا من یکی برداره 1800 دیگه رو هم براش کارت به کارت میکنم واسه خودش.
مرد حسابی تیبا الان صفرش تو مشهد 51 داره قیمت میخوره اونوقت نوشتی 46؟ 111 الان 46 دارن دهن میخونن. فاتحه بازار از اون چیزی که شما جدولش رو آماده کردی بیشتر خونده شده
1397/11/28
وقتی موعد تحویل خودروها گذشته و وزارت خونه مثلا مجبورکرده اینارو که خودروهای احتکارشده رو تحویل بدن اینا هم قیمت بازار رو بردن بالا که 5درصد زیر بازار بدن!
1397/11/29
شاه به وزیر دستور داد که تمام شترهای کشور را به قیمت ده سکه طلا بخرند. وزیر تعجب کرد و گفت: اعلیحضرت حتماً بهتر می دانند که اوضاع خزانه اصلاً خوب نیست و ما هم به شتر نیاز نداریم.
شاه گفت فقط به حرفم گوش کن و مو به مو اجرا کن.
وزیر تمام شترها به این قیمت را خرید. شاه گفت حالا اعلام کن که هر شتر را بیست سکه می خریم. وزیر چنین کرد و عده دیگری شترهای خودشان را به حکومت فروختند. دفعه بعد سی سکه اعلام کردند و عده‌ای دیگر وسوسه شدند که وارد این عرصه پر سود بشوند و شترهای خود را فروختند.
به همین ترتیب قیمت‌ها را تا هشتاد سکه بالا بردند و مردم تمام شترهای کشور را به حکومت فروختند.

شاه به وزیر گفت حالا اعلام کن که شترها را به صد سکه می خریم و از آن طرف به عوامل ما بگو که شترها را نود سکه بفروشند.

مردم هم به طمع سود ده سکه ای بار دیگر حماسه آفریدند و هجوم بردند تا شترهایی که خودشان با قیمت های عمدتاً پایین به حکومت فروختند را دوباره بخرند.

وقتی همه شترها فروخته شد، حکومت اعلام کرد به علت دزدی های انجام شده در خرید و فروش شتر، دیگر به ماموران خود اعتماد ندارد و هیچ شتری نمی خرد.

به همین سادگی خزانه حکومت از سکه های مردم ابله و طمع کار پر شد و پول کافی برای تامین نیازهای ارتش و داروغه و دیوان و حکومت تامین شد.


وزیر اعظم هم از این تدبیر شاه به وجد آمد و اینبار کلید خزانه ای را در دست داشت که پر بود از درآمد قانونی و شرعی.

این وسط فقط کمی نارضایتی مردم بود که مهم نبود چون اکثراً اصلاً نمی فهمیدند از کجا خورده اند.

این داستان قدیمی است ولی هر روز برای ما آن هم در قرن بیست و یکم تَکرار می شود.

مردمی که در صف سکه، دلار، خودرو، لوازم خانگی، سود های بانکی بالا، سهام انواع بورس و غیره هستند خودشان هم نمی فهمند که در نهایت چه کسی برنده است.

مردم فقط فکر می کنند که زرنگ و برنده هستند ولی هیچگاه به ریشه مشکلات و قطع آن فکر نمی کنند.
حکومت صالح از راه مالیات عادلانه کسب درآمد می کند
و اقتصاد سالم باید ثبات نسبی و پایدار داشته باشد تا مردم ضمن رقابت آزاد و قانونمند، با کار و تولید مشخص و ارزشمند درآمد داشته باشند نه با دلالی بین خودشان و حکومت.

در آخر ذکر این مثال هم بد نیست : سه دهه است که تورم در ژاپن صفر است.
تورم در ژاپن در ۱۲سال متوالی از سال ۲۰۰۰تا سال ۲۰۱۲ میلادی در بالاترین نقطه اوج خود رقم ۱.۴درصد بوده و بیشتر سال ها نیز تورم پایین یا نزدیک به صفر است.
یعنی 30 ساله که مردم ژاپن تن و بدنشون نمیلرزه که فردا قیمتا چی میشه.30 سال ثبات. 30 سال ارامش اقتصادی