موضوعات داغ

جزییات پیشنهاد طرح تبديل تعهدات محصولات رنو توسط سايپا اعلام شد

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا در خصوص موضوع تحویل محصولات تولیدی پارس خودرو از برند رنو، امکان استفاده از طرح تبدیل به صورت مرحله ای را فراهم کرده است و باتوجه به زمان تحویل خودرو ثبت نامی مشتریان فعال و به تدریج اعلام خواهد شد که مرحله اول طرح برای تعهدات ساندرو اتوماتیک و دنده ای با موعد دعوتنامه تیرماه 97 از روز چهارشنبه فعال می شود.
پیشنهاد اول به مشتریان انصراف از دریافت محصولات رنو خواهد بود که با نرخ 45 درصد از زمان واریز تا انصراف، پس از انصراف امکان ثبت نام در فروش فوری یکی از محصولات سایپا با قیمت قدیم و حق صلح وجود خواهد شد که در صورت عدم تمایل به ثبت نام یکی از محصولات سایپا، سود و اصل پیش پرداخت طی 30 روزه به مشتریان برگشت داده خواهد شد.
پیشنهاد دوم تبدیل خودرو است و هرگونه خودرویی که مشتریان تمایل به تبدیل آن را خواهند داشت، در شرایط مختلف امکان پذیر خواهد بود که شامل روش تبدیل فروش فوری، تبدیل به پیش فروش، تبدیل به فروش فوری و پیش فروش، الحاقیه قرارداد و همچنین شامل خرید انصرافی و صلح به نام شخص نمایندگی می شود که جزییات بیشتر آن به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرانجیب به شرح زیر است.
- تبدیل به فروش فوری: برای خودرو های تندر۹۰ و پارس تندر و ساندرو امکان تبدیل به یک دستگاه خودرو از سایپا با موعد تحویل ۱۵ روزه
- تبدیل به پیش فروش: برای L90 و پارس تندر ، امکان تبدیل به ۲ دستگاه موعد تحویل اردیبهشت 98 و یک دستگاه خرداد ۹۸ و برای ثبت نام های ساندرو ، امکان تبدیل به ۳ دستگاه با موعد تحویل اردیبهشت 98 و دو دستگاه خرداد۹۸ می شود.
- تبدیل به فروش فوری و پیش فروش: برای ثبت نام های پارس تندر و L90 ، امکان تبدیل به یک دستگاه تحویل فوری ۳۰ روزه، یک دستگاه پیش فروش خرداد ۹۸ و برای ثبت نام ساندرو یک دستگاه فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه و همچنین دو دستگاه پیش فروش با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد ماه 98 وجود دارد.
- الحاقیه قرارداد: در صورتی که مشتریان تمایل داشته باشند تا محصول ثبت نامی آنان مجدد تولید شود، سود با نرخ ۲۷ درصد و با قیمت قدیم برای آنان محاسبه خواهد شد که طرحی جذاب برای مشتریان، اما با سرنوشتی نامعلوم خواهد بود.
- خرید انصرافی: در این طرح امکان خرید انصرافی و صلح بنام شخص نمایندگی فعال است و با هدف سرعت بخشیدن در فعالیت مبلغ واریزی، اصل پرداختی به همراه سود مشارکت واریز خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/2
«یک دستگاه خودرو از سایپا» یعنی کدوم دستگاه ها دقیقا؟
پراید و تیبا؟ یا سراتو و چانگان ..؟
این مشخص نیست؟
1397/12/2
به جای ساندرو 10دستگاه خودرو تحویل بدند بازم نمی خواهم من همان رنو ساندروی ثبت نامی خودمو می خوام.
1398/2/27
کسی می دونه که اون الحاقیه که در طرح 3پیشنهادی اومده چی توش داره ؟