موضوعات داغ

نسل جدید هاوال H6 کوپه معرفی شد، ارزان تر از نسل قبل

عکس مطلب اول
منابع خبری محلی چین، خبر از پیشرفت هاوال و معرفی نسل جدید "هاوال H6 کوپه" می دهند که حالا پیشرفت‌های بسیار خوبی در ظاهر خود و همچنین بخش فنی تجربه کرده و از همه مهم‌تر، قیمت تعیین شده برای فروش آن خواهد بود که شروع آن با 96 هزار یوان بوده و ادعا می شود که این قیمت کمتر از آن چیزی خواهد بود که مشتریان برای خرید نسل قبل "هاوال H6 کوپه" پرداخت می کنند.
به طور دقیق، شرکت خودروسازی هاوال در هفته گذشته نسل جدید "هاوال H6 کوپه" را معرفی کرد و برای فروش آن چهار سطح مختلف در نظر گرفته است که شروع قیمت آن از 96 هزار یوان بوده و به قیمت 117 هزار یوان برای مدل فول آپشن ختم می شود و این یعنی قیمت بسیار کمتر نسبت به نسل قبل این اتومبیل که بدون شک تاثیر ویژه‌ای بر روی بازاریابی و فروش آن خواهد گذاشت.
مهم‌ترین ویژگی نسل جدید هاوال H6 کوپه، اتصال به سیستم "هاوال تلماتیکس" خواهد بود که دسترسی کاربران به سیستم تشخیص صوتی، ویژگی های سرگرمی هوشمند و همچنین کنترل هوشمند عملکردی را فراهم می‌کند. به طور خاص سیستم تعامل صوتی این خودرو می تواند دقت تشخیص 97 درصدی داشته باشد که در حال حاضر پیشرفته‌ترین سیستم تشخیص و تعامل صوتی در سطح خود است، علاوه بر این، سیستم قادر به درک بسیاری از گویش‌ها خواهد بود.
در بخش فنی، شرکت خودروسازی هاوال یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر GDIT در سینه اتومبیل قرار داده است که دارای قدرت 166 اسب بخاری و گشتاور خروجی آن در دور موتور 1400 دور بر دقیقه به مرز 285 نیوتن متر خواهد رسید که برای تبدیل و ارسال این نیرو به سمت چرخ‌ها، از جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه مرطوب استفاده شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد