موضوعات داغ

به روز رسانی وسیع DS3 کراس‌ بک مدل 2019

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
یک عضو جدید وارد دنیای شاسی بلندهای ترکیبی شده است، خودروی دی‌ اس ۳ کراس‌ بک ساخته شده توسط دی‌اس خودروساز فرانسوی که از زیر مجموعه های پژوسیتروئن است. این خودرو قرار است در نسخه‌های الکتریکی، بنزینی یا دیزلی فروخته شود. این خودرو با محدوده‌ قیمت ۲۱.۵ هزار پوند تا ۳۴ هزار پوند رقیب جذاب و پنج دری برای آئودی Q2، مینی کانتریمن یا لکسوس UX است.
هزینه‌ خرید اقساطی این خودرو چقدر است؟
این خودرو با پیش پراخت ۲۵۰۰ پوندی و پرداخت ماهیانه ۲۶۵ پوند به مدت ۴۸ ماه به فروش می‌رسد. این برای مدل الگانس با موتور سه سیلندر ۱.۲ لیتری با ۱۰۰ اسب بخار با جعبه دنده‌ی شش سرعته است.
دی‌اس انتظار دارد مدل بنزینی بیشترین فروش را داشته باشد که به دو تیپ پرستیژ و پرفورمنس تقسیم می‌شود. مدل پرفورمنس با ۱۳۰ اسب بخار که قیمتش از ۲۶ هزار پوند آغاز می‌شود، رقیب سری S آئودی است. این یعنی شاهد رنگ‌های تیره برای رنگ آمیزی خودرو خواهیم بود: رینگ‌های ۱۷ اینچی، آينه‌های بغل و جلوپنجره هم مشکی هستند.
دی‌ اس ۳ کراس‌ بک

دی‌ اس ۳ کراس‌ بک

در مدل پرستیژ با همان ۱۳۰ اسب بخار شاهد تکنولوژی بهتری هستیم و قیمت هم از ۲۸ هزار دلار آغاز می‌شود. صفحه لمسی ۱۰ اینچی، و ناوبری و هات‌اسپات وایفای روی آن نصب شده‌اند، همچنین این خودرو به سنسور پارکینگ مجهز است.
نسخه‌ی الکتریکی و تکنولوژی بیشتر
همچنین مدل الکتریکی دی‌اس ۳ به نام E-Tense به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو پک باتری ۵۰ کیلووات بر ساعتی دارد؛ در مقایسه با این، هیوندای کونا پک باتری ۳۹ کیلووات بر ساعت دارد. سازنده ادعا می‌کند این خودرو طی ۳۰ دقیقه تا ۸۰٪ شارژ می‌شود. موتوری ۱۳۰ کیلوواتی برای رسیدن سرعت این خودرو از ۰ تا ۱۰۰ در ۸.۷ ثانیه کافی است.
کمپانی دی‌اس شش مدل جدید در برنامه دارد، و دی‌اس ۳ کراس‌بک دومین آن‌ها پس از دی‌اس ۷ کراس‌بک است. هردوی آن‌ها SUV هستند که خواهان زیادی در سراسر دنیا دارند – یک خودروی مینی به آن اندازه بین مشتریان خواهانی ندارد.
چراغ‌های عقب باریک توسط نواری کرومی به هم متصل شده‌اند که دقیقا شبیه دی‌اس ۷ است. سه رنگ متفاوت برای سقف در کنار ۱۰ رنگ مختلف بدنه ارائه می‌شوند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/13
فقط زیبایی