موضوعات داغ

اطلاعات تکمیلی از بوگاتی لاویتوره نویر، هایپرکار 20 میلیون دلاری آلمانی- فرانسوی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
طبق عادت هرساله، امسال هم نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس کار خود را از تاریخ 5 مارس آغاز کرد و بسیاری از خودروسازن بزرگ جهانی توانستند از این فرصت استفاده کرده و جدیدترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه معرفی کنند، اما نمایشگاه امسال یک سورپرایز بسیار بزرگ داشت و آن هم معرفی یک خودروی جدید و کاملا منحصربه فرد توسط بوگاتی تحت عنوان "لاویتوره نویر" باشد که به نوعی گران قیمت‌ترین خودروی مدرن جهان تا به امروز به شمار می آید.
مهم‌ترین ویژه "بوگاتی لاویتوره نویر" مربوط به ظاهر آن خواهد شد و طبق ادعای شرکت سازنده، الگوگرفته از خودروی افسانه‌ای بوگاتی یعنی " Type 57 SC Atlantic" خواهد بود که اولین نشانه آن در نقاشی مشکی رنگ بدنه اتومبیل دیده می شود. این خودرو در فرم کلی بدنه خود شباهت زیادی به دیگر محصولات فعلی بوگاتی دارد، اما جزییات طراحی آن یک اقیانوس اختلاف داشته و همین مورد است که باعث شده شرکت خودروسازی بوگاتی یک نام متفاوت برای آن انتخاب کند که می توانید جزییات طراحی خارق العاده اتومبیل را در گالری خودروبانک شاهد باشید، بویژه نوار LED یک تکه عقب اتومبیل که یک نمای فوق العاده خلق کرده است.

بوگاتی لاویتوره نویر

بوگاتی لاویتوره نویر


در بخش فنی همه چیز آشناست و هیچگونه شگفتی جدیدی برای مخاطبان وجود ندارد. همانند خودروی بوگاتی شیرون و همچنین بوگاتی Divo، محصول منحصربه فرد این شرکت از همان موتور شانزده سیلندر 8 لیتری استفاده می کند که خروجی قدرت آن برابر با 1479 اسب بخار بوده و گشتاور آن هم به عدد 1600 نیوتن متر خواهد رسید و این انتظار وجود دارد که شاهد یک عملکرد نزدیک به دیگر خودروهای بوگاتی باشیم.
در پایان چیزی که برق از سر مشتریان می پراند، قیمت تعیین شده برای فروش "بوگاتی لاویتوره نویر" خواهد بود که باعث شده این خودرو تبدیل به گران قیمت‌ترین ماشین مدرن جهان تا به امروز شود و علاقه مندان به داشتن این خودرو، نیاز است که مبلغ 16.7 میلیون یورو یا معادل آن هزینه 18.9 میلیون دلاری با احتساب مالیات پرداخت کنند. هرچند با پرداخت این هزینه مشتریان می توانند یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهند، زیرا فروش مجدد بوگاتی لاویتوره نویر می تواند سود چندین میلیون دلاری روانه جیب فروشندگان این خودرو کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد