موضوعات داغ

روند پیش فروش های ایران خودرو و سایپا باعث واکنش نمایندگان مجلس شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس به تازگی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های داخلی ضمن انتقاد از فرآیند فروش فوری خودرو ها در مدت اخیر عنوان کرد که متاسفانه با وجود ارائه طرح های فروش متنوع خودروها از سوی خودروسازان در طی مدت اخیر تعدادی معدودی از متقاضیان توانسته اند اقدام به خرید خودرو کنند.
به نقل از خانه ملت، سید احسن علوی در این خصوص توضیح داد که روند پیش فروش های اینترنتی اخیر در هاله ای از ابهام قرار داشته و مشخص نیست که این ثبت نام ها چگونه برگزار می شود.
این نماینده مجلس بر ضرورت اصلاح ساز و کار ثبت نام خرید خودرو تأکید کرده و تصریح کرد که با توجه به این نکته که متأسفانه در طرح های اخیر فروش خودروها تعدادی معدودی از متقاضیان توانسته اند اقدام به خرید خودرو کنند باید اذعان کرد که فرآیند های ثبت نام نقص داشته و در هاله ای از ابهام قرار دارد.
علوی توضیح داد که قیمت خودرو در یک سال گذشته نوسانات زیادی داشته و همین موضوع سبب التهاب بازار خودرو شده است، اگر مردم با نخریدن خودرو به بی قانونی خودروسازان پاسخ مناسب دهند خودروسازان مجبور به تغییر و اصلاح رفتار خود می شوند.
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد متأسفانه در شرایط کنونی تقاضای خرید خودرو بسیار بالا است و این مسئله دست خودروسازان را برای اقدامات غیراصولی خود باز گذاشته است.
وی تصریح کرد که وزارت صمت نیز باید در راستای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی و خودروسازان گامی اساسی برداشته و در شرایط کنونی به نظر می رسد وزارتخانه مذکور خود در ایجاد التهاب در بازار خودرو کشور دست دارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/23
خخخخخخخخ باز هم خخخخخخخخخ دوباره خخخخخخخخ ِِ..... واکنششون مارو کشته!
1397/12/24
وچه بدبختند آنان که با خرید کردن و تن دادن به این ذلالت پولشون رو دو دسته تقدیم دو تا شرکت زالو آشغال ساز میکنن مطمئن باشید بعد از عید تو جاده مخصوص در حال شعار دادن هستید که ماشین من کو ، که البته اون موقع دل هیچکس برای شما نخواهد سوخت چون لیاقتتون بیشتر از این نیست
1397/12/25
پس خاک برسرتون که واستادینو نگاه میکنید تا هر کاری بخوان بکنن...