موضوعات داغ

با ۸۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرایط فعلی بازار خودرو اصلا خوب نیست و شاهد رکود در بازار خودرو هستیم. همچنین با توجه به افزایش عرضه نسبت به تقاضا و فروکش کردن هیجانات، قیمت خودرو در بازار روند کاهشی به خود گرفته است.
بازار بعد از عید احتمالا راکد است و قیمت ها به علت تحویل خودروها می تواند کاهشی باشد. در واقع با تحویل خودروهایی که از نیمه اسفند ثبت‌نام‌ شده‌ است، فروردین و اردیبهشت سال 98 حتما تکانه تازه قیمتی خواهیم داشت.
فعالان بازار خودرو معتقد اند که در شرایط فعلی کسانی که پول نیاز دارند باید تن به افت قیمت دهند و یا خودرو را نگه دارند تا بعد از یکسال با افت قیمت خودرو را بفروشند. در حال حاضر به علت رکود بازار، سرمایه‌گذاری در آن مناسب نیست زیرا رکود بازار قابلیت نقد شوندگی را کاهش می‌دهد.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر خودروهایی که در بازار فعلی می توان با 80 میلیون تومان تهیه کرد:
خودرو 80 میلیونی

خودرو 80 میلیونی


نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/3
یادش بخیر سال ۸۶ با ۸۰ میلیون میشد پورشه متین خرید ولی الان ۲۰۶ تیپ ۲!!! احتمالا تا چند سال دیگه با این پول میشه موتور گازی خرید
1398/1/3
پزو اس دی ثبت نام ماه گذشتش هشتاد تومن بود اونوقت بیایم دو سال کارکردشو بخریم اینقدر
1398/1/4
لطفا با چاپ این چرت و پرتا قیمت های مسخره رو برای مردم عادی نکنید پول دادن به این آشغال ها بی عقلی محضه ، هرکسی آخره بی عرضه هم باشه پولش رو بزاره بانک سودش رو بگیره هر روز هم با اسنپ بره بیاد نصف سود ماهیانش براش میمونه تازه نه عوارض میخواد بده نه استهلاک نه حق بیمه
1398/1/5
دمت گرم آقا محمد.این قیمتا مسخره است.تازه روند کاهشی بخودش گرفته تو رکود بازار!!!ماشینای با تکنولوژی حداقل بیست سال پیش. واقعا بیچارمون کردن!
1398/1/6
وای بر من!
یعنی واقعا کسی هست 80 میلیون بده به سمند و پژو 206 و پرشیا؟؟؟؟
واقعا حسرت به دلم موند یه بار مردم متحد شن و از حقوق خودشون دفاع کنن.
آخه چرا محصول 30 سال پیش باید 80 میلیون قیمتش باشه؟؟
چرا باید تو کشورای همسایه بهترین و با کیفیت ترین ماشینا رو سوار شن ولی اینجا به بهانه تولید داخل هر آشغالی رو به هر قیمتی که میخوان به زور تحمیلمون می کنن؟؟
1398/1/7
الان یکی به من بگه با حقوق کارمندی وزارت کار چجوری میشه مثلا همون 206 تیپ 2 خرید !!!!!؟؟؟؟؟
1398/1/8
نميشه خريد ؛ مردم نون تو خون هم ميزنن و ميخورن و اسمشو زرنگي ميدونن