موضوعات داغ

احتمال تلفیق پژو سیتروئن با فیات کرایسلر یا جگوار لندروور

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بهمن ماه 2 سال پیش بود که خبری بر روی خبرگزاری‌های خارجی منتشر شد که گویای مذاکرات میان کمپانی خودروسازی جنرال موتورز با گروه خودروسازی پژو سیتروئن بر سر واگذاری برند آلمانی "اوپل" بود تا اینکه بلاخره شایعات به پایان رسید و رسما تایید شد که کمپانی خودروسازی جنرال موتورز بعد از 88 سال هدایت شرکت خودروسازی اوپل، رهبری آن را به گروه خودروسازی پژو سیتروئن واگذار کرده است.
حال در روزهای گذشته هم شایعات جدیدی در رسانه های مختلف خبری دست به دست می چرخد که گروه خودروسازی پژوسیتروئن برای گسترش خانواده و نفوذ خود در صنعت خودروسازی، بار دیگر تصمیم به خرید یک برند مطرح دیگر صنعت خودروسازی دارد و گزینه های بالقوه آن برای خرید، دو کمپانی خودروسازی "فیات کرایسلر" و همچنین "جگوار لندروور" خواهد بود که جزییات بیشتر آن در آینده منتشر خواهد شد.
گروه خودروسازی پژوسیتروئن بعد از فولکس واگن، در حال حاضر دومین خودروساز بزرگ اروپایی از نظر میزان تولید در سال 2018 میلادی به شمار می آید و طی چند سال اخیر و بعد از یک بحران بزرگ، نه تنها توانست بار دیگر بر روی پای خود بایستد، بلکه توانست بسیاری از برندهای مطرح خودروسازی را به زیرمجموعه خود اضافه کند و تبدیل به یکی از بزرگ ترین خودروسازان جهانی شود. حال منابع خبری مدعی هستند که این خودروساز فرانسوی برای گسترش امپراطوری خود در جهان، به خرید کمپانی خودروسازی "فیات کرایسلر" یا "جگوار لندروور" فکر می کند که هر دوی آنان گزینه های بالقوه خرید و برندهای مطرح جهانی به شمار می آیند و در صورت تحقق این هدف، گروه خودروسازی پژوسیتروئن رشد قابل توجهی از لحاظ اعتبار و سهم بازار خواهد داشت.
همانطور که می دانید، در حال حاضر کمپانی خودروسازی "فیات کرایسلر" یکی از گروه های بزرگ خودروسازی به شمار می آید و بسیاری از برندهای مطرح خودروساز جهانی را زیر حمایت خود دارد و احتمال خرید آن توسط پژوسیتروئن بسیار کمتر از گروه خودروسازی "جگوار لندروور" خواهد بود که به عنوان زیرمجموعه کمپانی خودروسازی هندی "تاتا موتور" فعالیت می کند، هرچند تنها گذر زمان جزییات ماجرا و هدف بزرگ گروه خودروسازی پژوسیتروئن را مشخص خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/14
خیلی قبل تر از اینها پژو ورشکست میشد اگر اشغال هاش ( با قیمت ارزان نمیخریدن تا با قیمت چند برابری بفروشند)

همون پژو 2008 ایران خودرو با سیستم کلاهبرداری معرفی شد!

به این صورت که به مصرف کننده ایرانی چند تا عکس قلابی که در آنها این ماشین بسیار بزرگ تر از چیزی که بود دیده میشد! و آن عکس های Fake رو شاسی بلند نام گذاری کردند !

در حالیکه اکنون که این ماشین زشت ارزون غالب در خیابانها دیده میشود چیزی مثل ساندرو استپ وی مثلا شاسی بلند است!!!
برای کسی که ندیده چیزی رو میخره این سرنوشت عجیبی هم نیست