موضوعات داغ

خودروهای ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیونی بازار تهران +جدول

عکس مطلب اول
یکی از داغ‌ترین موضوعات در سال ۹۷ بحث خودرو و افزایش قیمت آن بود. هر چند در انتهای سال ۹۷ قیمت‌ها کمی متعادل شد، اما سردرگمی در میان مردم برای خرید خودرو همچنان وجود داشت.
در حال حاضر روند قیمت خودرو کاهشی بوده و اگر عرضه خودرو مانند اسفندماه سال گذشته صورت بگیرد روند کاهشی قیمت‌ها ادامه خواهد یافت.
تحویل خودروهای فروش فوری که ثبت نام آن ها پیش از عید صورت پذیرفت در ماه های فروردین و اردیبهشت سال جاری صورت می گیرد و همین امر در کنار تقاضای پایین خودرو در بازار آزاد سبب افزایش امید در خصوص کاهش قیمت خودروها شده است.
همانطور که احتمالا مطلع هستید یکی از دلایل عمده افزایش قیمت خودروها در سال گذشته کاهش عرضه توسط خودروسازان بود. به همین دلیل اگر دو خودروساز بزرگ کشور در کنار دیگر فعالان این صنعت عرضه محصولات خود را همچون هفته های پایانی سال گذشته ادامه دهند احتمال کاهش قیمت خودروها بیش از پیش قوت می گیرد.
به نقل از اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می‌آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی فروردین ماه ۹۸ است که بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا ۵ درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد:
خودروهای ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیونی

خودروهای ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیونی

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد