موضوعات داغ

شاسی بلند 7 سرنشین فولکس واگن، مهمان ویژه شانگهای

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی فولکس واگن با حضور قدرتمند خود در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین، 4 خودروی شاسی بلند کاملا جدید رونمایی کرده است و بدون شک جذاب ترین محصول آن در این نمایشگاه، رونمایی از یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ 7 سرنشین خواهد که در حال حاضر یک خودروی کانسپت بوده و نام موقت SMV برای آن در نظر گرفته شده است، اما این خودرو قول تایید از شرکت سازنده دریافت کرده وحداکثر طی 2 سال آینده به مرحله تولید خواهد رسید، ولی باید این موضوع بسیار مهم را در نظر گرفت که فولکس واگن تولید وعرضه این شاسی بلند جذاب 7 سرنشین را به کشور چین محدود کرده است.
کمپانی خودروسازی فولکس واگن به طول کلی 5.1 متری برای این خودروی شاسی بلند اشاره کرده است و در واقع بزرگ ترین خودروی طراحی شده براساس پلتفرم MQB خواهد بود که یک فضای بزرگ و امکان حمل 7 سرنشین را برای کاربران خود فراهم می کند. این خودرو در حال حاضر پیشرفت های بسیار خوبی داشته و پیش بینی شده است که حداکثر طی 2 سال آینده مراحل توسعه آن به پایان رسیده و برای عرضه به مشتریان راه اندازی شود.

فولکس واگن SMV  کانسپت

فولکس واگن SMV کانسپت

فولکس واگن تایید می کند که این خودرو با سرمایه گذاری وهمکاری مشترک با خودروساز چینی FAW ساخته شده است و به همین منظور تنها در بازار چین شاهد تولید و عرضه آن خواهیم بود، مگر اینکه فولکس واگن با ایجاد تغییراتی اختصاصی بتواند خودروی جذاب 7 سرنشین خود را به دیگر بازارهای جهانی هم منتقل کند، اما وقتی پای خودروسازان چینی در میان باشد، چه بازاری بهتر و بزرگ‌تر از کشور چین!.
باوجود اینکه شاسی بلند 7 سرنشین فولکس واگن یک خودروی کانسپت است، اما این شرکت یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی و همچنین یک موتور شش سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژر برای آن پیش بینی کرده است که مجهز به جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک DSG بوده و از سیستم چهارچرخ محرک 4Motion در قوی‌ترین نسخه سود می برد. جزییات موتور 2 لیتری بنزینی منتشر نشده است، اما فولکس واگن می گوید که پیشرانه شش سیلندر اتومبیل توانایی تولید 295 اسب بخار قدرت و همچنین 499 نیوتن متر گشتاور را خواهد داشت که گزینه بسیار بهتری نسبت به پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری برای این شاسی بلند سایز بزرگ 5.1 متری به شمار خواهد رفت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/31
بسیار شبیه به شاسی بلند دامای میمونه!