موضوعات داغ

ارزان‌ترین محصول نیسان در آمریکا چه امکاناتی دارد؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان ورسا ارزان ترین خودروی نیسان در بازار آمریکاست. نیسان برای سال 2020 تصمیم گرفته تا این خودرو را کاملا بروزرسانی کند. نتیجه ی این کار خودرویی از آب درآمده است که با وجود ارزان بودن اما شباهت زیادی به نیسان آلتیما دارد.
نیسان ورسای 2020 را از هر زاویه ای ببینید متوجه خواهید شد که بهتر از قبل شده است. جلوپنجره ی ٰV شکل جدید نیسان در این خودرو با ابعاد بزرگ تری نصب شده و در دو سمت خود چراغ های اصلی را جای داده است. در نمای عقب هم طرح کلی شباهت زیادی به آلتیمای بزرگ تر و گران تر دارد. یکی از کارهای مثبتی که نیسان در این خودرو انجام داده کاهش ارتفاع به میزان 2 اینچ است که در بهبود نمای جانبی خودرو تاثیر زیادی داشته است.

نیسان ورسا

نیسان ورسا

درون کابین حالا ورسا به نیسان کیکس شبیه شده است. امکانات استاندارد این خودرو شامل سیستم ورود و استارت بدون کلید و پاور ویندوز هستند. با پرداخت کمی پول بیشتر امکانات دیگری مثل گرمکن صندلی های جلو، اپل کارپلی و اندروید اتو نیز روی ورسا نصب می شوند.
دیگر جایی که نیسان ورسا در آن پیشرفت داشته مربوط به ایمنی است. این محصول ارزان قیمت حالا به امکانات ایمنی مدرنی همچون سیستم ترمز خودکار اضطراری جلو و عقب، راداری بین خطوط و چراغ های هوشمند مجهز است. به صورت آپشن می توان امکانات بیشتری مثل هشدار نقطه کور، سیستم هشدار مانع در پشت خودرو، سیستم هشدار تمرکز راننده و کروز کنترل هوشمند را نیز برای ورسا سفارش داد.

نیسان ورسا

نیسان ورسا

مدل قبلی نیسان ورسا دارای موتور 10 اسب بخاری بود ولی نیسان ورسای 2020 از نظر فنی با نیسان کیکس کراس اوور شباهت زیادی دارد. موتور ورسا همان موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر 122 اسب بخاری کیکس است که می تواند 154 نیوتون متر گشتاور تولید کند. برای انتقال نیرو نیز می توان گیربکس دستی 5 دنده یا CVT سفارش داد.
قیمت نیسان ورسا 2020 هنوز اعلام نشده است ولی چیزی در حدود 12 هزار دلار خواهد بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/1
با حدود ۱۵۰ ملیون اونا چی میتونن بخرن ما چی میتونیم بخریم؟!!!😒
1398/2/1
با دلار پونزده هزار تومنی هم حساب کنی میشه 160 میلیون تومن؛یعنی ارزون تر از ساندرو!!چه قدر جالب...
1398/2/1
چه ظلم داره در حقمون میشه😦 انگار توی ی جزیره دور افتاده زندگی میکنیم که وضعیتمون مثل هیچ جای دنیا نیست.
1398/2/2
طراحی داخلش چقدر شبیه سایپا روهام هست !