موضوعات داغ

نعنای خوشمزه جنسیس برای مصارف شهری

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به دنبال توسعه وسایل نقلیه تمام الکتریکی توسط بیشتر خودروسازان بین المللی، شرکت خودروسازی جنسیس هم به نوبه خود یک خودروی تمام الکتریکی در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا معرفی کرده است تا این خودروساز کره ای و زیرمجموعه لوکس هیوندای هم به فکر گسترش خانواده الکتریکی خود باشد، هرچند جدیدترین دستاورد جنسیس در قالب یک خودروی کانسپت معرفی شده و هنوز راه زیادی برای رسیدن به مرحله تولید و عرضه به مشتریان دارد، البته اگر جنسیس برای تولید این خودرو برنامه داشته باشد!.
شرکت خودروسازی جنسیس برای معرفی خودری جدید خود نام مِینت یا به انگلیسی Mint را انتخاب کرده است. این نام بار معنایی "نعنا" داشته و می توان نشانه های الگو گرفته از آن در طراحی و ساخت نمونه های اولیه از جنسیس Mint را شاهد باشیم که در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا رسما رونمایی شده و در معرض دید عموم قرار گرفته است. دلیل دیگری هم که نام "نعنا" برای آن انتخاب شده است را می توانیم اشاره به پاک بودن این خودروی سبز جنسیس با استفاده از سیستم محرک تمام الکتریکی دانست.

جنسیس مِینت  کانسپت

جنسیس مِینت کانسپت


شاید خودروهای کوچک شهری روند نابودی خود را طی می کنند، اما جنسیس به خوبی می داند که برای داشتن یک بازار فروش خوب چه کاری انجام دهد. فارغ از طراحی ظاهری اتومبیل و همچنین قابلیت های بسیار خوبی که برای آن در نظر گرفته شده است، اول از همه سیستم محرک تمام الکتریکی این اتومبیل خواهد بود که می تواند یک خودروی شهری جذاب با انرژی های نو و اقتصادی ارائه دهد و دوم از همه کابین لوکس جنسیس به همراه روکش های چرمی و طراحی شگفت انگیز آن خواهد بود که تاثیر زیادی بر روی ترغیب مشتریان ثروتمند برای داشتن یکی از آنان خواهد گذاشت، بویژه افراد ثروتمندی که می خواهند یک هدیه ارزشمند به فرزندان و یا همسران خود دهند.
همانطور که انتظار می رفت، در حال حاضر هیچگونه اطلاعات فنی دقیقی از این خودرو منتشر نشده است، اما جنسیس مدعی است که با یکبار شارژ کامل باتری های اتومبیل می توان برای چند روز از اتومبیل در محیط های شهری استفاده کرد و با استفاده از شارژرهای قدرتمند 350 کیلووات شارژ سریع، می توان در عرض چند دقیقه بخش زیادی از ظرفیت باتری های اتومبیل را شارژ کرد. حداکثر محدوده حرکت با یکبار شارژ کامل هم نزدیک به 320 کیلومتر پیش بینی شده است، هرچند این اطلاعات تنها در حد یک پیش بینی بوده و نمی توان صحت آنان را برای نسخه نهایی تایید کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد