موضوعات داغ

واردات محبوب‌ترین تایر کره‌ای به ایران ادامه خواهد یافت؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از محبوب ترین تایرهای وارداتی در بازار کشورمان در گروه های باری-اتوبوسی و سواری تایرهای هانکوک کره و یوکوهاما ژاپن است. نمایندگی ایرانی این تایرهای خارجی اعلام کرده است که شرکت های هانکوک و یوکوهاما فعلا فعالیت خود در داخل کشورمان را متوقف کرده اند اما بنا به خبرهای رسیده هنوز واردات و عرضه این تایرها ادامه دارد.
به نقل از سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو، گفته می شود شرکت واردکننده انبارهای خود را تخلیه کرده و تمامی تایرهای موجود در انبار خود را به بازار عرضه کرده است بنابراین در حال حاضر جای نگرانی برای تامین این تایرها در بازار وجود ندارد.
در خصوص تایرهای هانکوک و یوکوهاما با تاریخ تولید 2019 نیز شرکت فوق اعلام کرده که مسئولیتی در قبال این تایرها نداشته و تایرهای مذکور مورد تایید این شرکت نبوده و ارتباطی با آن ها ندارد.
بنا به گفته یکی از مسئولین شرکت، واردات تایرهای هانکوک و یوکوهاما از خردادماه سال گذشته تا به امروز متوقف شده و این شرکت به صورت رسمی هیچگونه تایر کره ای یا ژاپنی وارد کشور نکرده و تایرهایی نیز که در بازار توسط این شرکت پخش می شود موجودی انبار پیش از خرداد آن است.
خروج هانکوک و یوکوهاما از کشور ما در حالی صورت گرفته است که این دو تایر از محبوب ترین تایرهای وارداتی بازار کشورمان بوده و فروش به نسبت خوبی در ایران داشته اند. جالب بدانید بنا به اخبار غیر رسمی فعالیت سرمایه‌گذاران این شرکت در کشور عراق همچنان ادامه دارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/15
من همیشه از برند kumho استفاده میکردم. تا این بار اخر که به توصیه یکی از دوستان که تو همین صنف هست از کویر تایر(سری green) گرفتم. تو بحث ایجاد صدا و نرمی برابرند(اولش سخت بود باورش) ولی تو چسبندگی تو جاده خیس بهتر از کومهو هستش(در کمال ناباوری). البته هنوز بحث طول عمر مفید مونده که زمان میبره. که با این اوصاف بعید میدونم که بخواد کم بیاره.
با توجه به اختلاف قیمت فاحش، صد در صد ایرونی خودمون بهتره.
در ضمن بنده کارشناس فنی خودرو هستم(نظر آبدوخیاری نمیدم)
1398/2/16
لاستیکای ایرانی همه بازیافتین و دوام ندارن تو سرعت بالا هم جواب نمیدن
منم اینو شنیدم یزد چسبندگیش خوبه حالا کویرو نمیدونم
1398/2/16
دلیلش چی بود به همین راحتی بازار به این خوبی رو از دست دادن برم ببینم هزینه سفر به کره چقدره شخصا میرم لاستیک میخرم میارم