موضوعات داغ

باکیفیت ترین خودروهای تولید داخل معرفی شدند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران هر ماه خودروهای داخلی را مورد سنجش و ارزیابی قرار داده و در گزارشی کیفیت خودرو های داخلی را سنجیده و به معرفی با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین نمونه های داخلی می پردازد. در این گزارش، رده کیفی خودروها با ستاره‌هایی از یک تا پنج به نمایش در می ‌آید. متأسفانه در این گزارش ها خبری از نمره های منفی خودروها و همچنین نوع عیوب کشف‌شده آن ها نیست.
براساس جدیدترین گزارش ارزشیابی کیفی خودرو، در اردیبهشت 98 تعداد 55532 دستگاه خودرو تولید گردید که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل 47 مدل خودرو در گروه سبک و 7 مدل در گروه سنگین می‌باشد.

گروه سبک:
۱- بخش وانت:
در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی و وانت نیو پیکاپ فوتون و در سطح قیمتی ۲ خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده اند.
سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت

سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت

از تاریخ ۹۸/۰۲/۰۱ لغایت ۹۸/۰۲/۳۱
۲- بخش سواری:
در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای نیو مزدا ۳ و گرند ویتارا با اخذ ۴ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۲ خودروی پژو ۲۰۰۸ با اخذ ۵ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۳ خودروهای۳۰B و چانگان ۳۵CS، در سطح قیمتی ۴ خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، پارس تندر، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ و دنا پلاس با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

از تاریخ ۹۸/۰۲/۰۱ لغایت ۹۸/۰۲/۳۱

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/22
این امتیازا معیارشون چیه؟ خریدنی نباشه؟ چه تاثیری داره؟ آیا برای خودروساز جهت ارتقای کیفیت انگیزه میشه؟