موضوعات داغ

با اتو آرت AutoArt ، برند لوکس دنیای ماکت خودرو آشنا شوید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اتوآرت یکی از فعال ترین برندهای ماکت سازی در حال حاضر است که فعالیت خود را از سال 1998 آغاز کرد. دفتر اصلی این شرکت در آمریکاست، اما محصولات این شرکت در هنگ کنگ به تولید می رسند. ماکت های خودرو و موتورسیکلت که معمولا کلکسیونی هستند، عمده تولیدات این شرکت را تشکیل می دهند و خودروهای کنترل از راه دور نیز به تازگی به سبد محصولات اتوآرت افزوده شده اند.

اتو آرت

اتو آرت

ماکت های اتوآرت در سایزهای استاندارد و مرسوم به بازار عرضه می شوند و خودروهای سایز 1:18 و موتورسیکلت های سایز 1:12 این برند، شهرت خوبی در بازار دارند. قسمتی از تولیدات اتوآرت نیز به ماکت های سایز 1:43 اختصاص دارد که طرفداران خود را در بازار دارند. کیفیت ساخته های اتوآرت ، در حد دو رقیب خود یعنی مینی چمپس و کیوشو می باشد. تولیدات این شرکت به واسطه رنگ آمیزی حرفه ای، رینگ ها و لاستیک های فوق العاده، رعایت جزئیات فوق العاده در ساخت نظیر دستگیره های در، موتور، سیستم تعلیق و استفاده از موکت و کف پوش خودرو در بازار به شهرت دست یافته اند.

اتو آرت

اتو آرت

ماکت های اتوآرت در سه سری عرضه می شوند. بالاترین رده این ماکت ها، سیگنیچر نام دارد که با دقت فوق العاده بالایی ساخته می شوند و ارزش کلکسیونی بالایی نیز دارند. طبیعتا این رده دارای بیشترین قیمت هستند و در حال حاضر بیش از سه میلیون تومان قیمت دارند. رده بعدی میلینیوم نام دارد که اکثر تولیدات این شرکت در این رده هستند و کیفیت ساخت پایین تری از رده پیشین دارند، اما قیمت آنها نیز پایین تر است و در حال حاضر با مبلغی در حدود دو میلیون تومان قابل خریداری هستند. دیگر رده ماکت های اتوآرت، اسپرت نام دارد که به خودروهای مسابقه ای اختصاص دارد و ماکت های این سری، معمولا تحت لیسانس به تولید می رسند.

برای مشاهده ماکت های برند اتوآرت و قیمت آنها می توانید به صفحه ماکت اتوآرت مراجعه کنید.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد