موضوعات داغ

میتسوبیشی ASX جدید چه مشخصاتی دارد؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
میتسوبیشی مدل جدید کراس اوور ASX را برای سال 2020 معرفی کرده و به زودی فروش این خودروی در بازار اروپا آغاز خواهد شد. این خودرو در بازار آمریکا با نام اوتلندر اسپرت به فروش می رسد و از ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد.
اس کراس اوور کامپکت ژاپنی اولین بار در سال 2009 وارد بازار شد و پس از آن تحت چند فیس لیفت جزیی قرار گرفت. آخرین فیس لیفت نیز ظاهر این مدل به اکلیپس کراس شبیه تر کرده است.

میتسوبیشی ASX جدید

میتسوبیشی ASX جدید

میتسوبیشی ASX مدل 2020 دارای چراغ‌ها، جلوپنجره و رینگ های 18 اینچی جدیدی است. چراغ های عقب نیز به نوع LED تغییر پیدا کرده اند. تغییرات مدل 2020 در داخل کابین محدود تر هستند تنها تغییر جدید را می توان نمایشگر 8 اینچی با قابلیت اندروید اتو و اپل کار پلی عنوان کرد.

میتسوبیشی ASX جدید

میتسوبیشی ASX جدید

یکی از بزرگ ترین تغییرات میتسوبیشی ASX جدید که سومین محصول پر فروش میتسوبیشی است موتور آن است. برای این خودرو یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر جدید طراحی شده است که می تواند 147 اسب بخار قدرت و 195 نیوتون متر گشتاور تولید کند. این موتور جایگزین موتور 1.3 لیتری 113 اسب بخاری قبلی شده است.

میتسوبیشی ASX جدید

میتسوبیشی ASX جدید

مدل 2020 میتسوبیشی ASX در مدل تک و دو دیفرانسیل قابل سفارش است و به صورت آپشن گیربکس CVT نیز برای آن در نظر گرفته شده است. شتاب صفر تا صد کیلومتر مدل تک دیفرانسیل این خودرو با گیربکس CVT در 10.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و مدل دو دیفرانسیل نیز به 14.2 ثانیه زمان نیاز دارد. حداکثر سرعت هر دو مدل نیز 190 کیلومتر بر ساعت است.
میتسوبیشی لیست امکانات ASX را نیز افزایش داده است به طوری که امکانات جدیدی مانند سیستم هشدار نقطه کور، رادار بین خطوط و سیستم هشدار خودروی پشت سر هم به امکانات خودرو اضافه شده اند. قیمت تیپ های مختلف این خودرو هنوز اعلام نشده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/26
این جلو داشبورد،سالهاست که استفاده شده و خیلی قدیمیه و نقطه ی ضعفی بزرگ خواهد بود
1398/3/27
هم دست سازندگان این خودرو درد نکنه که خلافیت و ابتکار به خرج می دن و زحمت می کشن و گذشته از فروش و مسایل مادی و سود و .... به فکر راحتی و ایمنی و آسایش و آرامش مردم هم هستند و هم به اون مردمی که در آمریکا یا هر کشور دیگری که می تونن از بین هزاران ماشین به روز و جدید در دنیا، این ماشین رو انتخاب کنن و به صورت دم قسط بخرن و سوار بشن و لذت ببرن تبریک می گم و انشالله که مبارکشون باشه.