موضوعات داغ

بنتلی Flying Spur First Edition، قاتل مرسدس S کلاس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بنتلی Flying Spur یکی از لوکس ترین خودروهایی است که در حال حاضر وجود دارند. این خودرو نه تنها یک سدان لوکس است بلکه توانایی‌های حرکتی بسیار بالایی نیز دارد. حال بنتلی تصمیم گرفته با معرفی نسخه ای خاص از Flying Spur این خودرو را بیشتر مورد توجه کلکسیونرها قرار دهد. Flying Spur را باید نسخه ی سدان کنتیننتال GT دانست. این نسخه ی خاص با نام First Edition معرفی شده است. مدل First Edition تا اواخر سال میلادی جاری به تولید خواهد رسید و تیراژ تولید آن تنها به یک سال محدود خواهد بود.

بنتلی Flying Spur First Edition

بنتلی Flying Spur First Edition

اولین چیزی که در ظاهر این نسخه توجه را جلب می کند پرچم بریتانیا با یک عدد یک در وسط آن است که روی ستون C نصب شده است. این طرح هم روی داشبورد و هم روی رکاب های جانبی نیز دیده می شود. رینگ‌های 22 اینچی First Edition نیز از نوع آلیاژی و ساخت مولینر هستند و طراحی فوق العاده زیبایی دارند.

بنتلی Flying Spur First Edition

بنتلی Flying Spur First Edition

بنتلی با قرار دادن یک صفحه ی چرخان روی داشبورد این امکان را به راننده می دهد تا بین نمایشگر دیجیتالی و نمایشگرهای آنالوگ انتخاب کند و این بخش از جذابیت های بنتلی است. در بخش امکاناتی هم Flying Spur دست پری دارد به طوری که تجهیزاتی مانند سیستم کمکی بین خطوط، نایت ویژن، هداپ دیسپلی، کروز کنترل هوشمند، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، نورپردازی داخلی، چوبکاری دو رنگ داخل کابین و سقف پانوراما در آن وجود دارند.

بنتلی Flying Spur First Edition

بنتلی Flying Spur First Edition

در قسمت فنی، این خودرو مشابه با بنتلی کنتیننتال جدید است و از یک موتور 12 سیلندر W شکل تویین توربو 6 لیتری استفاده می کند. قدرت این موتور 626 اسب بخار و گشتاور آن 820 نیوتون متر است. Flying Spur با این موتور در 3.7 ثانیه به سرعت ۱۰۰ می رسد و توانایی دستیابی به سرعت 333 کیلومتر بر ساعت را هم دارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/24
هیچ ماشینی نمیتونه قاتل مرسدس باشه؛ مرسدس، همیشه مرسدس میمونه و تو قلب ها جا داره!
1398/5/24
عنوانتون چرته
خیلی خودروسازی ها خیلی وقته چنین فکری دارن...ولی زهی خیال باطل