موضوعات داغ

ایران خودرو افزایش قیمت محصولات خود را تکذیب کرد، اما دنا پلاس از شرایط فروش حذف شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به دنبال انتشار خبر افزایش قیمت 4 محصول ایران خودرو که در متن خبر آن به افزایش قیمت محصولاتی همچون دنا پلاس تیپ 1، رانا LX، پژو 206 صندوقدار و همچنین خودروی پژو پارس اشاره شده بود، گروه صنعتی ایران خودرو این خبر را تکذیب کرده و در تکمیل صحبت های خود اعلام کرد که هیچگونه افزایش قیمتی برای محصولات ذکر شده در نظر گرفته نشده و هیچگونه بخشنامه برای انجام این کار صادر نشده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو افزایش بهای محصولات خود در سال 98 را تکذیب کرد و در این خصوص اعلام کرد که باتوجه به مکانیزه بودن صدور دعوتنامه در ایران خودرو، این مشکل براثر یک ایراد نرم افزاری به وجود آمده و تعداد کمی از دعوتنامه های ارسال شده برای مشتریان با بهایی مغایر با قیمت مصوب گروه صنعتی ایران خودرو بوده است و این تعداد دعوتنامه در اسرع وقت اصلاح شده و دوباره ارسال خواهد شد.

به دنبال انتشار این خبر و به دلیل حواشی پیش آمده، گروه صنعتی ایران خودرو خودروی دنا پلاس را از فروش اقساطی خود حذف کرده و به جای آن دو محصول پژو پارس LX و 207 دستی را در بخشنامه ساعت 12 روز چهارشنبه خود جای داده است که جزییات بیشتر آن به شرح زیر است.

دنا پلاس از فروش اقساطی حذف شد

دنا پلاس از فروش اقساطی حذف شد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/11
این بی مسئولیت ها ملت مسخره کردن
کلی تلاش کن و پول جور کن بعدش آقایون بی مسئولیت سر ساعت دوازده بخشنامه را عوض می کنند و دنا را از آن حذف می کنند و انگار نه انگار مردمی سر وعده آنها حساب کردن. بدون اینکه حتی عذر خواهی کنند ای است شرکت معظم ایران خودرو و تو حدیت مفصل خوان از این مجمل. از وضعیت مدیریت مملکت
1398/5/13
دوست عزیز وقتی به ذلالت و خرید کردن تن میدهید برای گلایه هم جایی نیست