موضوعات داغ

خرید موتورسیکلت برقی چقد آب می‌خورد؟

عکس مطلب اول
ابولفضل حجازی رئیس انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اظهار داشت: قدرت موتورسیکلت برقی ۳۵۰ تا ۲۵۰۰ وات است که قیمت آنها با توجه به برند، مدل، شرکت واردکننده و فروشنده و خدمات شرکت وابسته است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: موتورسیکلت ۳۵۰ واتی بیشتر در نقش یک دوچرخه است. وی در ادامه درباره تولید موتورسیکلت‌های برقی در کشور گفت: در کشور تولیدکننده موتورسیکلت برقی نداریم و تمامی شرکت‌ها واردکننده هستند. البته تعدادی از شرکت‌های مونتاژ کننده در کشور وجود دارد.
حجازی درباره قیمت موتورسیکلت‌های برقی گفت: قیمت موتورسیکلت‌های برقی وارداتی از چین بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ دلار است. قیمت نهایی این موتورسیکلت‌ها بعد از جمع ۱۰ تا ۱۵ درصد هزینه گمرک، ۲۰ درصد هزینه واردکننده، ۹ درصد مالیات بر ارزش و پنج درصد هزینه حمل و نقل محاسبه می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: قیمت موتورسیکلت‌های برقی ۳۵۰ تا ۴۰۰ واتی حدود ۴۰۰ دلار، موتورسیکلت‌های برقی ۱۵۰۰ واتی ۶۰۰ دلار و موتورسیکلت‌های برقی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ واتی در طبقه ۸۰۰ دلار هستند.
رئیس انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت در پایان بیان داشت: به عنوان مثال قیمت موتورسیکلت برقی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ واتی حدود ۸۰۰ دلار است که با احتساب دلار ۱۲ هزار تومانی و هزینه‌های فوق‌الذکر، قیمتی حدود ۱۴ تا ۱۶ میلیون تومان دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد