موضوعات داغ

خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون بازار تهران +جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بر اساس معاملات انجام شده در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی نسبت به روز گذشته با کاهش متوسط ۴۰۰ هزار تومانی همراه بوده است.
به نقل از اقتصاد آنلاین، یکی از کارشناسان صنعت خودروسازی در خصوص قیمت خودروهای داخلی عنوان کرده است که نه‌تنها خودروهای چینی بلکه خودروهای تولیدی نیز با افزایش هزینه روبه‌رو هستند و قیمت تمام شده این کالاها نیز به طور سرسام‌آوری گران شده است. البته با تصویب طرح دولت مبنی بر عرضه خودرو پنج درصد زیر قیمت بازار خودروسازان به نقطه سر به سر رسیده‌اند. بنابراین قیمت خودرو هیچ‌گاه ارزان نخواهد شد.
آنچه در زیر می‌آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی شهریور ماه ۹۸ است که بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا ۵ درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون بازار تهران

خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون بازار تهران

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/30
واقعا متاسفم که این لگنای داخلی رو باید با این قیمت ها سوار شیم که تو کیفیت دارن به نصف ماشین چینی میرسن البته چند وقت دیگه چین میرسه به کره خودرو ساز های داخلی میرن سراغ ماشین های هندی
1398/6/31
واقعا برای مسئولین متاسفم که مردم باید این لگن هارو با این قیمت های وحشتناک سوار شن مگه مردم چه گناهی کردن اخه ..... مننون از سایت خوب خودرو بانک