موضوعات داغ

گردهمایی ام‌وی‌ام سواران و چری سواران در آبشار تهران

عکس مطلب اول
بعد از ظهر پنجشنبه 28 شهریورماه جاری، پارکینگ شماره 3 مجموعه تفریحی آبشار تهران میزبان بیش از 50 دستگاه از انواع محصولات ام‌وی‌ام و چری بود. این گردهمایی که در واپسین‌ روزها تابستان 98 برگزار شد، با استقبال خوبی از سوی اعضای کلوپ هواداری ام‌وی‌ام سواران و چری سواران همراه شد. شرکت مدیران‌خودرو شریک تجاری برند چری در ایران که از اوایل دهه 80 خورشیدی فعالیت خود را در صنعت خودرو کشور آغاز کرد، در ابتدا با عرضه برخی از محصولات چری تحت عنوان برند اختصاصی ام‌وی‌ام، توانست سهم عمده‌ای از بازار خودروهای ارزان‌قیمت و اقتصادی را به خود اختصاص دهد. همچنین با عرضه کراس‌اوور ایکس 33 نام خود را به‌عنوان نخستین عرضه‌کننده کراس‌اوورهای چینی به بازار ایران برجسته کرد.
سیاست‌های کلی این شرکت در دهه اول فعالیت خود به‌گونه‌ای بود که تقریبا تمامی اقشار جامعه امکان خرید خودرو به صورت اقساطی را داشتند که همین موضوع باعث شد به صورت شاهد فراگیر شدن محصولات این برند تجاری در بازار کشور باشیم. اما رفته رفته با پیشرفت صنعت خودرو چین و عرضه محصولات مدرن‌تر توسط برند چری به بازار جهانی، شاهد حضور انواع گوناگونی از جدیدترین تولیدات این برند در بازار کشور بودیم. بر این اساس در گردهمایی مورد نظر نیز تمامی مدل‌های عرضه شده توسط این شرکت حضور داشتند. در واقع می‌توان گفت حاضرین در این مراسم توانستند سیر تکامل و پیشرفت تولیدات شرکت مدیران‌خودرو و برند چری را مشاهده کنند. البته لازم به ذکر است که چری آریزو 6 به‌عنوان جدیدترین محصول مدیران‌خودرو در این مراسم حضور نداشت. همچنین حضور دو دستگاه خودرو امداد در این گردهمایی موجب شد تا برخی از شرکت‌کنندگان جهت مرتفع شدن ایرادات فنی و همچنین سوالات پیش آمده در خصوص خودروی خود، به آن‌ها مراجعه کنند. همچنین عیب‌یابی رایگان با دستگاه دیاگ از دیگر فعالیت‌های خودروهای امدادی شرکت مدیران‌خودرو در این گردهمایی به‌شمار می‌رفت. در واقع یکی از اهداف برگزاری گردهمایی‌های خودرویی، تعامل و به اشتراک گذاشتن تجربیات گوناگونی است که توسط دارندگان و مالکان خودرو به‌دست آمده است.
یکی از نکات قابل توجه درخصوص گردهمایی مورد نظر، حضور چندین دستگاه از انواع محصولات ام‌وی‌ام شامل 315 و 550 بوده که با اعمال تغییرات ظاهری، چهره‌ای متفاوت پیدا کرده بودند. همین موضوع باعث شد تا توجه بازدیدکنندگان و سایر شرکت‌کنندگان به این خودروها جلب شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد