موضوعات داغ

بی ام و M3 گشت نامحسوس پلیس استرالیا شد!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بزودی مجرمان جاده‌ای در استرالیا، خود را در شرایط ناعادلانه‌ای خواهند یافت. مطابق اعلام گروه فیسبوکی پلیس استرالیا، به تازگی چند دستگاه بی ام و M3 به ناوگان پلیس شهر کانبرا در استرالیا افزوده شده‌اند. این بی ام و M3‌ ها رنگ آمیزی معمول خودروهای پلیس را نداشته و تنها چراغ‌های چشمک زن مخصوص بر روی آنها تعبیه شده است، بنابراین می‌توان گفت که آنها گشت نامحسوس پلیس کانبرا لقب گرفته‌اند. بی ام و M3‌ یک سدان فوق العاده قوی، مجهز به موتوری با 425 اسب بخار قدرت و 550 نیوتون متر گشتاور است. بنابراین اگر بخواهید در این منطقه محدودیت سرعت را بشکنید یا بانکی را سرقت کنید، منتظر دیدن یک بی ام و M3‌ با رنگ آبی سان مارینویی در آینه بغل خود باشید.

بی ام و M3

بی ام و M3

بی ام و M3‌ کمتر به عنوان خودرو پلیس مورد استفاده قرار گرفته و در این مورد نیز تنها با چراغ‌های چشمک زن آبی و قرمز، از سایر خودروها متمایز می‌شود. این خودرو در صورت نیاز می‌تواند طی 3.9 ثانیه، از حال سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد و حداکثر سرعت آن نیز 249 کیلومتر بر ساعت است. اگر این خودرو مجهز به کیت مخصوص M درایور باشد، قابلیت دسترسی به سرعت 280 کیلومتر بر ساعت را نیز خواهد داشت. در حالی‌که این بی ام و M3‌ تهدیدی جدی علیه مجرمان محسوب می‌شود، پلیس استرالیا خودروهای قدرتمند دیگری را نیز در ناوگان خود به خدمت گرفته است، که از آن جمله می‌توان به کیا استینگر و بی ام و M5‌ اشاره کرد.
استفاده از خودروهای سریع در نیروهای پلیس کشورهای مختلف، موضوع جدیدی نیست. پیش‌تر دیدیم که نیسان GT-R وارد نیروی پلیس ژاپن شد و یک مافیایی سابق‌، یک دستگاه فراری 458 اسپایدر را به پلیس ایتالیا هدیه کرد. در حال حاضر، بهترین خودروهای حاضر در نیروهای پلیس، متعلق به پلیس دبی هستند که لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را در ناوگان خود دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد