موضوعات داغ

سایپا چه تغییری در تیبا 2 پلاس ایجاد کرده است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از موضوعات حاشیه ساز و جالبی که در روزهای اخیر به آن پرداخته می شود، پیش فروش خودروی "تیبا 2 پلاس" از سوی شرکت خودروسازی سایپا بود و این درحالیست که سایپا هنوز محصول جدید خود را به طور کاملا معرفی نکرده و هیچکس نمی داند که دقیقا خودروی تیبا 2 پلاس چه پیشرفت و تفاوتی با نسخه استاندارد خود دارد و همین موضوع باعث می شود تا کسانی که علاقه مند به خرید این اتومبیل شده اند، در اینترنت به دنبال ویژگی و مشخصات آن باشند و در رابطه با آن تحقیق کند. حال چندی پیش تصاویری جدید از خودروی "تیبا 2 پلاس" منتشر شده است که تغییرات آن را نسبت به نسخه استاندارد نشان می دهد.
بخش فنی اتومبیل قطعا دست نخورده باقی مانده است و همچنان شاهد فعالیت یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر خروجی قدرت 80 اسب بخاری در دور موتور 5500 و همچنین خروجی گشتاور 126 نیوتن متری در دور موتور 4000 باشیم که برای ارسال نیروی خود از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی استفاده خواهد کرد.

تیبا 2 پلاس

تیبا 2 پلاس


حال باتوجه به تصاویر جدیدی که از خودروی تیبا 2 پلاس منتشر شده است، اول از همه در بخش بیرونی اتومبیل می توانیم به نصب برچسب "کراس"! بر روی درب جلو اتومبیل و همچنین حاشیه استیل جلوپنجره اتومبیل باشیم و همچنین پیشرفت های دیگر ظاهر اتومبیل می تواند سنسور دنده عقب، رینگ اسپرت، ریل سقفی و همچنین دیفیوزرهای سپر جلو و عقب باشیم تا این خودرو با ظاهری اسپرت به نظر برسد.
در داخل کابین هم اول از همه یک صفحه نمایشگر نصب شده در بالاترین قسمت داشبورد و کنسول مرکزی جلب توجه می کند و در ادامه می توانیم به روکش های چرم صندلی و همچنین کفپوش های قالبی شرکتی در زیر پای سرنشینان اشاره داشت. دیگر بخش های داخل کابین هم نسبت به نسخه اصلی تغییرات چندانی به خود ندیده است که می توانید جزییات بیشتر آن را در تصاویر شاهد باشید.

تیبا 2 پلاس

تیبا 2 پلاس

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/20
خاک بر سرتون نتیجه اینهمه سال تولید شده این ؟ این ماشین لیاقت خودتون هست نه مشتری
1398/8/20
يه برچسب cross بچسبونی ماشین عوض ميشه کلا
الاغ تبدیل به اسب ميشه!
خاک تو سر این عقب افتاده ها
1398/10/6
شما از عقب پیش رفت کردین ولی بازم به عقب خاک عالم تو سرتون
1398/10/8
ما خیلی باهالیم
خیییییییلی😚😚😚😚😚
1399/1/27
خخخخخخخخخخ.پلاسسسسس
1399/1/28
بعضی از دوستان تحویل گرفتن. قرار بوده خودرو دارای رینگ اسپرت آلومینیومی،روکش صندلی چرم،کفی قالبی سه بعدی باشه که فاقد این ها بوده. واقعا خجالت آوره.واقعا چرا بابت چیزی که نمی ارزه پول میدیم. از ماست که برماست.