موضوعات داغ

عرضه ماکت‌های مینیاتوری، بخشی از فعالیت‌های بوتیک پرشیاخودرو

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
شرکت پرشیاخودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب‌ام‌و و مینی در ایران، پس از اعلام ممنوعیت واردات خودرو و محدود شدن عرضه خودروهای وارداتی، اقدام به توسعه کسب و کار در حوزه خرید و فروش خودروهای کاکرده و همچنین ایجاد واحد جدیدی تحت عنوان بوتیک پرشیاخودرو کرده است که در آن اقداماتی از قبیل عرضه و فروش اکسسوری، تیونینگ و اموری از این دست صورت می‌گیرد.

بوتیک پرشیاخودرو

بوتیک پرشیاخودرو

حال این شرکت چهارشنبه هفته گذشته مورخ 13 آذر 98، مجموعه‌ای دیدنی از ماکت‌های ب‌ام‌و و مینی را در بوتیک 201 الهیه پرشیاخودرو واقع در مرکز خرید مدرن الهیه برگزار کرد تا دارندگان خودروهای ب‌ام‌و و مینی و همچنین علاقه‌مندان به این برندها، فرصت بازدید از این کلکسیون را داشته باشند و در صورت تمایل اقدام به خرید کنند. گفتنی است تمامی ماکت‌های قابل عرضه در این مجموعه با تخفیف 20 درصدی ویژه خرید، به علاقه‌مندان عرضه شد.

خودروهای کلاسیک

خودروهای کلاسیک

در این مجموعه نمونه‌های ارزشمندی از انواع ماکت‌های ب‌ام‌و و مینی به نمایش در آمد که از بارزترین آن‌ها می‌توان به ماکت کانسپت BMW Vision Next 100 اشاره کرد. همچنین ماکت برخی از مدل‌های کلاسیک ب‌ام‌و نظیر BMW Z8، BMW 3.0 CSL و BMW 507 از دیگر نمونه‌های خاصی است که داشتن آن برای هر مجموعه‌داری خالی از لطف نیست.

بوتیک پرشیاخودرو

بوتیک پرشیاخودرو

از ماکت‌های موجود برند مینی در این مجموعه نیز می‌توان به انواع مدل‌های مینی کوپر S، مینی کوپر کانورتیبل و کانتریمن اشاره کرد. از آن‌جایی که رولزرویس یکی از زیرمجموعه‌های ب‌ام‌و به‌شمار می‌رود، در کلکسیون بوتیک پرشیاخودرو نیز برخی از ماکت‌های این برند نیز به چشم می‌خورد.
شایان ذکر است که در بوتیک پرشیاخودرو، علاوه‌بر ماکت‌های مینیاتوری، انواع اکسسوری‌های اورجینال ب‌ام‌و و مینی نیز عرضه می‌شود که می‌تواند برای دارندگان خودروهای این برندها، از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد